OT: Lite naket

Ska jag ha en nakis så ska det vara en robbie helt klart! Ljuvlig ju!!
Vilka härliga bilder!
#2 är helt underbar! Jisses så söt hon är! 

#10 Javisst är han underbar!!! En absolut favorit här..tätt följt av Come Undone..
#11Det är en liten kille & jag måste säga att han har ett sånt ursött uttryck & han är som en docka med det ljuvligaste temperamentet en katt kan ha..
Han är jättelik sin pappa som såg ut som ett spädis när han kom till mig..
//Maria
Som jag sagt förrut på Idp forum Maria
Jag är ingen nakenfis kattmänniska men som jag sa till min man dina kisseungar är faktiskt ljuvliga och ser inte så extrema ut som vissa "råttor" *snällt menat* jag har sett..
Chat nu´s She´s The One är verkligen jätteläcker!!!!
kram
#12 Förlåt
Tyckte att han såg så söt och näpen ut!
Fina bilder. Tur att det är sommar och varmt

#13 Tack..men du är alltid så gullig även om det inte är din favorit ras..
She´s The One är starkare i paddfärgen vilket gör att hon får fin färg tycker jag på bilder..
#14 Kan föstå att du tycker han ser ut som en tjej..han är en sötis..tom sötare en tjejerna..
#15 Tack…värmen gillar de, och solplättarna är välbesökta….men våra sphynxer älskar när det är snö på vår balkong..då blir det full rulle på dem..men det är jobbigt för oss.då de kryper upp i knät med iskalla fötter

Oj jösses ändå! Inte vet jag vad standarden säger - men man kan bara falla pladask när man ser dom! Första bilden med "den sittande pashan" - eller lillpojken - som jag med tog som en mycket söt flicka :-) Och inte skulle jag ångra alls om posten skulle hämta en liten "no regrets" hit heller.

Åh! Helt underbara bilder, och jättevackra missar! <3

Lite naket ger ju lite omväxling. Kul att få se dem igen!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#17 Tack så mycket…jag älskar kattungar som sitter på hela rumpan..det är så sött.. Jag antar att jag får se upp med brevbäraren Om han kommer oväntat på besök
#18 Tack Penny…
#19 Ja, det är lite tunnsått med hriga bebisar här just nu…så man tager vad man haver.
Jag älskar bebisar oavsett ras..de är så speciella..

Säger bara en sak! Mums!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

oj, vad söta! speciellt Robbie Williams

Jag blev alldeles förälskad i Robbie Williams och de andra är också superfina! 
Jag anar ett tema i namngivandet 
Måste säga att första bilden är ju helt fantastisk!!!! Noll koll var alla ben är utan sitter bara där rätt upp och ner och blir bara hur gullig som helst!
Linus undrar om de inte fryser?????? 

Tack ni är så gulliga..
Ja temat är ju uppenbart..men dock har den ena inte hår på bröstet som sin namne*ler*
Får väl klistra på lite hår på bröstet..
Jag är själv förtjust i honom & som tur är hamnar han hos min väninna så jag kan pussa på honom ofta
Du får hälsa Linus att fryser gör de inte speciellt mycket…är väl mest som andra katter. Leker gärna i snön på balkongen på vintern..och kommer in när det blir för kallt..
Men de älskar att sova under täcket ….och nu på sommaren kan jag lova att det blir varmt..

Måste jag då faktiskt tänka mig en nakis? För cornish uppfödare lovade att cornishar sover under täcket (Det var en av mina "oficiella" krav för en katt som skulle ersätta en dvärgpudel;-). Och nää - när jag går och lägger mig börjar katterna leka. Och på morgonen har jag oftast bara en fattig katt - ovanpå täcket. Få nu se ännu hur det går med devon… Inte har min lilla svartsjuka hunden väl något med saken att göra??

#26 *ASG*
Devonen är väldigt lik sphynxer i temperamentet..och de är ju så söta

Maria, dom är så söta bebisarna! Men alltså, första bilden… Helt totalt underbar!! Och han sitter där precis som ingenting! Urgullig!!

#28 Tack..han har en skön stil..och när han sover kan inget väcka honom..man kan pussa & gosa med han utan att han vaknar
SÅ SÖTA!!!! Vill ha! #0,1,2,3,4 underbara bilder och mina favoriter

#30 Tack!! Ja de bilderna gillar jag oxå…

Robbie williams, hur sött får man bli