Lillens första sommar
Lillen verkar full av upptåg

Nä men, så söt han är!! Verkligen ett riktigt charmtroll!!
Jag hade katt innan jag flyttade ihop med min sambo som är allergisk. Vi skaffade två cornishar i början av året och min sambo säger samma sak: han kan inte fatta att han har kunnat leva utan katt innan!! Fast det säger han bara när ingen annan hör på… Kan ju riskera att få kattnörd-stämpel av kompisarna. Men vad gör det!! 
Jättefin liten kille! Och han verkar inte heller så rymningsbenägen, ute menar jag?
Han vågade bara gå en liten bit på tomten, men han blev modigare för varje dag. Men jag gick med och höll ett vakande öga. Annars hade vi koppel på honom. Det var härligt att se han springa så fort han kunde över gräsmattan, med öronen bakåt och svansen högt! Vilken lycka!
Åh, vad fin han är. Verkar ha lite upptäckarlust. Hur gammal är han nu?
Jag känner igen det där med hur man har kunnat klara sig utan katt innan man skaffade sig en.

Vilken liten panter, så näpen!
#10 Han fyllde fyra månader igår! Bild #5 är den senast tagna.

Verkligen ett charmtroll!
Skulle inte heller vilja vara utan katt! Har haft katt nu i drygt 20 år.

men det förstår jag ju, han är helt underbar 
Jättefina bilder och supergullig kisse!

Vilken sötnos. Kan bara hålla med alla att man inte kan förstå hur man kan vara utan katt. Jag var utan katt i ca 8 år när jag flyttade hemifrån för att plugga. Det kommer aldrig hända igen 
Vi var utan katt i 10 år då vår dotter blev allergisk. Sedan visade proverna helt plötsligt att hennes kattallergi hade vuxit bort. Eftersom jag träffat en Cornish på Sollentunamässan(husdjursmässan) så ville jag gärna ha en sån. Så en vecka efter Toves provsvar så hade jag bokat vår Cornish nr 1………..
Han är jättegullig!
Här kommer några kort!