Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 484 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-08-10

God morgon. Kan ej svara på om det blir soligt eller ej, men det är i alla fall fredag. Sköt om er idag

Sewena
0

Här är det dimma o så fuktigt, man blir otroligt "svettig" utan att ens göra något. Men man ska jobba iallafall o det är även fredag här me…

Gittan
0

God morgon. I dag ska vi åka till Kolmårdens djurpark och kolla på djuren i Norrköping. Ha en bra fredag alla cornishfans.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

chikan
0

Morrn morrn! Tidigt inne på jobbet idag. För i eftermiddag måste jag gå tidigt. Vi ska iväg och segla med ett kompisgäng i helgen. Hoppas hoppas bara att det inte blir regn och åska!

smirik
0

God morgon

Blev kissat på av Abbe killen, han tyckte mattes t-shirt var en bra toa, vad nöjd han så ud Förvånad

Regn här vilket är skönt efter dem 2 sista dagernas bstu väder

Ha en skön fredag

cherish
0

Gomorron!

Här skiner solen men det är kyligt, ca 12 grader bara just nu. Idag känns det lite bättre oxå och lusten för att pyssla har t o m kommit tillbaka! ;) Har precis klippt klorna på katterna och det är otroligt hur Chinchin bara älskar det, ligger och mjölktrampar och spinner och bara myser, de andra är inte alls lika positiva till kloklippning. ;) Blir nog en lugn hemmadag med äldsta dottern som återvänt från sin kompis efter nästan en veckas bortavistelse … känns nästan jobbigt när tonåringarna försvinner sådär, jag är nog en hönsmamma jag ….

GittanL: Ha så mysigt på Kolmården! Dit vill jag igen med barnen!!

Chikan: Hoppas ni får en härlig seglingshelg utan åska och regn!

Smirik: *fnisss* Roligare sätt kan man ju bli väckt på men jag lovar att du lär nog ha vaknat ordentligt iaf! Hoppas det var enda gången det hände … ;)

Ha en härlig fredag!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

AlexH
0

Godmorgon!

Cherish dela med dig av ditt väder!!! Jag vill åxå ha 12 grader ochkyligt! Jag är en typisk höstmänniska - hellre att jag måste klä på mig extra än att det är som nu.. 28 grader i lägenheten, luftfuktigt så man är som en klibbig "flugfångare" (de där som hänger i taken) Skrattande

Nu ska jag se om jag finner ork i att städa lägenheten…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

pallemaxwell
0

God förmiddag på er alla, här regnar det och är ca 21 grader och lite kvavt. Cyklade till jobbet för första gången på min nyinköpta gamla cykel Glad(40-tals mormorcykel) och blev genomblöt. Men hellre detta väder än det som var igår.

Natali
0

God förmiddag.

Jag ska in till stan med ungar och hund (mina småsykon är här 10 och 15, och mor´s vovve). Handla inför middag i morgon. Ska prova en ny tårta också. Men även en vanlig jordgubbstårta.

Vi ska sen o plocka jordgubbar. Smaskens. Sen i kväll är det inköpta biobiljetter och middag ute. Vi ska se den nya filmen robisson, eller vad den nu hette. Får se om vi skulle få åka jänkare in till stan. Skulle vara roligt.

Skrattande

Vi har varmt i dag. 25 plus, men det är dock i solen. Ha en skön dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MagicPaws
0

30+ här i solen, och inte får man sova mycket när man har så söta små ungar brevid sängen, minsta pip vaknar jag oftast av, men dom är ju för söta. :)

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

mumsikoff
0

Idag blir det till att packa sista grejorna och kolla att alla papper och saker finns med… Och sedan en snabbtur i stan för att se om man kan hitta nåra fina presenter till uppföderskan… Ska lägga mig tidigt(hoppas jag) för imorgon vid 7 tiden bär det av till Amerika :)

mumsikoff
0

hheh….

mumsikoff
0

ooopsss

mumsikoff
0

hur lyckas man göra fyra kopior av ETT inlägg Generad

Denna kommentar har tagits bort.
MagicPaws
0

Är för ivrig på knappen kanske? Räcka ut tungan
Ha så kul på resan!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Lullan1
0

God förmiddag!

Hoppas att ni alla får en härlig dag, själv ska jag påbörja en totalstädning och utrensning av lägenheten. Mäklaren kommer på måndag eftermiddag och då vill jag att allt ska vara i tipptopp! Men först ska jag åka och handla lite nya gardiner och ett par lammullskuddar som jag har sett ut!

emiya
0

God eftermiddag!

#10 Trevlig resa! Vad spännande!

Mulet och regn idag, kanonväder igår. Då var jag hos en kompis ute på Orust och vi gjorde utflykter "ön runt" hela dagen. Där finns mycket att se.

Idag biblioteksbesök och ladda upp med en ny omgång böcker. Tack återigen för alla era bok- och filmtips, jag har att beta av!

Lindaluring
0

Fortfarande förkyld. Det blir att sitta inne ännu en dag trotts det fina vädret ute. En riktigt bra dag till alla er andra!