Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 691 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-08-09

God morgon. Frågan är, när man tittar ut, blir det sol eller ej? Börjar arbetet tidigare idag samt slutar senare. Sköt om er idag

Gittan
0

God morgon. Det blev inget bad i går. Vi får se om det blir något i dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AlexH
0

här regnar det och barnen är på urusla humör… Idag har jag bara lust att gå ochlägga mig.. hoppas att barnen blir på bättre humör innan man blir tokig.. Hoppas alla andra har en bättre dag med lite sol och möjlighet till att gå ut!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

smirik
0

God morgon

Här hemma blir det inte tittat mycket tv eller surfat mycket, vi går inte mycket ut och träffer sällant kompisar men det blir tittat & gosat kattungar. Dem är så ur mysiga och vill redan ligga på rygg och bli pussat på magen Kyss

Sköt om er

Lindaluring
0

Vaknade imorse med en dunderförkylning, så det blir till att vara hemma från jobbet idag. Ledsen Hoppas alla ni andra är pigga och krya!

Natali
0

Godmorgon

Har fixat besiktningstid åt lilla Balder. Så nu ska jag utfodra familjen. Alltså son, min mor och far. Små syskonen sover fortfarande.

Ha en trevlig dag allihopa.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Fritz
0

God morgon!

Här är det mulet, så då finns tid att gosa med dom små sötnosarna…

Ha en bra dag!

cherish
0

Gomorron!

Inget jobb idag heller .. maken gav mig en utskällning igår för att jag tänkte gå och jobba idag .. "Som du ser ut och låter FÅR du helt enkelt inte gå, det är rent idiotiskt av dig att ens tänka på det" sa han … *suck* Iofs har han rätt, jag känner varken smak el lukt. Vaknade med spöregn ute, skönt som omväxling för det blir sån frisk luft då! :)

Undrar om förkylning smittar via forumet? ;) Krya på dig, Lindaluring! (Blir så glad av ditt namn, min första katt hette Luring.)

Fylgias: Grattis till att Balder får nytt hem, även om jag förstår att du är lite ledsen för att skiljas från honom, han är sååå mysig!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

PennyIIXC
0

Jättemolnigt väder ute, ser ut att det ska braka låss och åska här framöver. Men man kan ju hoppas på att man slipper regnet iallfall.
Ska snart vara på jobbet ska jobba till 6. Sen blir det hem hem hem!

Lullan1
0

God förmiddag!

Regn, regn och regn…. Ledsen Behöver jag säga mer? Vi som skulle åka och bada idag, usch vad tråkigt!!! Vill ha sol och varmt väder, NU!

Sonen har, som tur är, en kompis här idag och de leker jättebra tillsammans. Så jag får väl surfa lite, läsa lite och kanske titta i Ikeakatalogen och drömma mig bort till december…

#3 Åh, vad jag blir avis! Vill också gosa med kattungar Kyss

#4 och #7 Krya på er, sommarförkyldningar kan vara svårt att bli av med, stanna hellre hemma en dag extra från jobbet!

Ha en bra dag!

Daniella
0

God morgon

Idag ska jag bara ta det lungt.

Eine
0

God morgon.Alla stora och små bebisar mår bra, så då gör också jag det!Väder, ja det är det visst ..

Leffe , som du brukar säga:Sköt dig!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
0

God morgon !

Sällan klagar jag på vädret men….denna tunga,varma, fuktiga kladdluft o en annan som är en "migräntjej"… fyyyy….Asprin..låt det ösregna, snälla alla vädergudar…låt regn ösa ner…

Ha en bra dag !!

La_Joz
0

God middag!

Idag är jag lite glad! Febern har gått ner med 1,5 grader! Kan visserligen bero på att jag var uppe inatt och tog två febernedsättande tabletter… Men jag mår iaf bättre! Ordentlig magknip har jag fortfarande, så det blir inget jobb för mig ändå…

Ni som vill ha värme kan ju komma till Gbg. 27 i skuggan är inte illa! Synd bara att man bör ligga inne hela dagen. Ska nog ändå ta mig en promenad senare.

Igår hade vi en riktig regnskur. Hade hoppats på åska, då jag älskar blixtrar och dunder!

Ha en skön dag allihopa, oavsett väderlek och hälsa!

LinusCRX
0

Snart, snart…. bara ynka 15 min var inna taxin hämtar upp mig och jag får flyga hem till mitt gosetroll. Gu' va ja' har saknat honom dessa två dagar. Jag hörde honom jama alldeles förfärligt igår via mobilen. Husse berättade att han jamar extra mycket när jag är borta över en natt. Antagligen saknar lillskrutten mig med Skrattande

Här i Lund skiner solen som bara den idag också. Riktigt varmt. Igårkväll satt jag på en uteservering och smuttade på lite go rosé. Inte så dumt. Såg att finvädret är på väg till Stockholm igen, så geografiskt har denna vecka varit perfekt för mig.

RacerDonnans
0

Denna vecka är fylld med jobb, städ samt allt annat som måste avslutas. Känns inte så kul då man hoppats kunna njuta av sol och kattungar som snart flyttar (även solen kanske?).

Krya på er ni förkylda, lycka till Balder i nya hemmet….

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gittan
0

God natt önskar jag alla

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0
Lullan1
0

God natt!

Anna77
0

Hoppas alla sjuka kryar på sig tills imorgon!

Kul att Balder fått ett nytt hem!! Hoppas du hade en bra födelsedag?

Sov gott, nu måste jag verkligen gå och lägga mig…snart halv två..*gäsp*

Inlägget är låst för nya kommentarer