OT Tack för posten!
Ville bara berätta att jag fick ett paket i brevlådan i dag. Jag hade j blivit ombedd att håll autkik i lådan, så ett kort tänkte jag väl att jag skulle få? Men ett litet lagomt paket. Från husumshållet. Kan ju erkänna att jag itne fått något liknande i posten tidigare.
En tårt/kaka!
Tack Kissan78! Det var häftigt. Passar bra till kaffet i kväll!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Vassego´!! Det är min favvokaka!! Hoppas du gillar den åtminstone hälften av vad jag älskar den! ;)
Är så besviken på att jag dubbelbokat helgen så jag inte kan komma o gratta på lördag!
Kram vännen!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#1 Det är ju sånt som händer, ingen fara!

Grattis i efterskott Fylgias!
Missade att du fyllde år i går….
Grattis Fylgias!!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Haha! Vad roligt! Hur lyckades du förpacka den?
#5 Det är ett företag som säljer postkakor… Hur kul present som helst, dessutom är kakorna supergoda (iaf den med cornflakes)!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

JO har smakat nu, den var toppen god! Tror nog det var den som vekade godast.
Tack åter igen. Och tck för gratulationerna. Det kommer två vänner med famlij på lördag i alla fall. Var ju dock beredd på att vara i princip ensam, då det inte brukar komma så många när jag har party. Fast kattmänniskorna har varit trogna förstås!

Åh vilken kul idé att skicka en kaka! Hade jag aldrig hört om tidigare.
Tyvärr har vi inte möjlighet komma på lördag
, men vi kommer gärna i början av nästa vecka om det är ok? Sen måste du ju komma och snusa lite på Idun också juh
Vilken kaka var det som skickades? Blev jättesugen 

….vilken rolig idé..kaka per post…grattis på den stora dagen…jag hade för mig att det var först på lördag..undrade lite varför folk grattade "för" tidigt….men det var ju tillställningen på lördag..
….ååååh minns knappt när jag fyllde 30…eh..
Jättegrattis i alla fall..i efterskott..
#10 Det var Allegro från Postkakan
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Åhh, dem har jättegoda kakor. Skickade till "mina" brevbärare när vi flyttade från Stavsnäs(landet) in till Nacka eftersom de är så duktiga att vidarebefodra all post. De blev jätteglada! Kul!!!
Vad häftigt att få en kaka på posten!!! Wow, måste jag testa någon gång, fast då får jag nog skicka till mig själv! *mums*
Grattis Fyliga, i efterskott! Har inte varit inloggad på ett par dagar, så jag hade helt släppt tanken på det. Stor Kram!
Grattis i efterskott!
Grattis i efterskott.. o va kul me kakan på posten. =D

Mitt bästa födelsedags present: Balderär tingad! Åker till Västerås i morgon, men min mor. Sen åker han vidare till Karlstad, till en ny ägare. Om allt går som planerat!
#18 Åhh vad roligt!! Förstår att det känns bra (även om det är hemskt att skiljas från sina små)!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vilken rolig idé med postkaka! Tack för tipset!
GRATTIS i efterskott, Fylgias!
Fylgias: Ja grattis på födelsedagen här oxå, det glömde jag skriva i tisdags! :) Kramar i efterskott, vännen! Vi kommer ju på lördag, antagligen är jag friskare då. Känner fortfarande inte smak/lukt ….
Kissan: Vilken toppenidé du kom på!! Jag har fått en nalle en gång men aldrig en tårta! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com