Det har startat
Idril har värkar med bara några få minuter emellan dock får jag inte lämna henne och hon föder i min säng i mitt knä
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Vad roligt. Hoppas allt går bra.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hos mig föder också rexarna gärna i sängen. Hoppas det går bra med förlossningen
Första född, en svart pojke (06:47)
Åh grattis!!!! Hoppas det går bra med resten av bebbarna! Och du, glöm inte att fotografera!!!!
*iii* Spännande!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Andra född, en svart med vit medaljong och några vita tår bak (07:43)
Dom kan även vara choklad, svårt att se ännu, men är lur på om ettan inte är choklad
Grattis även till andra bebben!! Phoebe hälsar till småkusinerna! :)
www.shaneequas.com
EN MASKAD TÖS!!! *JIPPI* (8:14)
Åhhhhhhhh GRATTISSSSSSSSSSS!!!! Det blir spännande att se vilken färg!!!!!
www.shaneequas.com

åhhh, grattis!!!

GRATTIS!!!!!

Gratulerar! Va roligt! Kommer det mera också tro?
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hon verkar krysta lite så jag tror det ja
Åh vad roligt…. Hoppas alla mår bra!
Grattis! Men piiiiiiiiiiiiip inte en ny maskad hona som jag måste sitta och dregla över nu när äntligen Harmony-suget har börjat lägga sig (ja, inte är det för att jag inte fortfarande vill ha henne utan för att hon är tingad).
Grattis! Hoppas fortsättningen går lika bra! 
Hehe ja hon vilar nu, tror det är en kvar i alla fall men ser ju sen… hon är nog rätt trött lilla damen

GRATTIS!! Farmor och farbror jublar och skickar nospussar till de små fröna! Så juvligt med en liten maskad paddfröken! Pussa på dem från oss i Rex Dandy-gänget!
Vi väntar på bildbom! 

Grattis till de små!
#15 Jaa du, inte lätt det här. Här avlöser de varandra
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis till småkrullisarna!
#15 Håller med dig, varför en maskad hona när man(sambon
) precis har bestämt sig för att inte ha (just nu iallafall
) Själv har jag nog ingen gräns för hur mycket katter man kan ha, bara utrymmet finns!
Grattis igen!!
GRATTIS i massor!!! Vilka härligt krulliga bebisar 

Åh så kul!! Grattis till de små bebbarna!
Grattis! Vad härligt att det gick så bra! 
Grattis! Här väntar vi med spänning på våra om ca 1 vecka……

Jättegrattis och underbart att det gick så bra

GRATTIS!!!! vilken fin liten familj..var inne & svarade i andra tråden..och såg plötsligt att de var födda *ler*
Så kan det gå när man inte har tid att vara inne så ofta….
Men ett stort grattis till fina bebbar
Jättegrattis från oss här. Alla kissarna och fa. mormor, mormorsmor och gammelmormor skickar blöta nospussar till de tre små underverken
Idril ser så stolt och nöjd ut 

Grattis till krullgänget!

Grattis! Mamma Idril ser så stolt ut över sina små sötnosar, med rätta!!!
Tyckte jag redan grattat men ser att det har jag ju inte gjort (bara tänkt)… så… Stort Grattis!! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jättegrattis från mig med !
Grattis från mig med!
Hehe ja nu när Idril tagit paus i några timmar (fast inte fick matte sova för det, nej nej) så får jag ju uppdatera lite.
Första var ju en hane, choklad vägde 106gr
Andra oxå en hane, svart med vitt (vit medaljong, några vita tår, varsin vit fläck i armhålorna och en rejäl klick på buken.) Denna vägde 112gr
Tredje är den maskade honan (padda av något slag) som vägde 104gr.
Samtliga äter och slåss om tuttarna, dock mest honan och svarta, är till 98% säker att det är minst en unge kvar så jag väntar tålmodigt på att den ska lägga sig i läge, Idril är nog allt lite less på den för den vill inte komma ner riktigt än.
Har Idril och ungarna i en rottingkorg nedanför datastolen för att ha ständig koll på henne. Dock får inte husse lämna rummet för att sova i vardagsrummet för det är 27,2+ här inne och han håller på att flyta bort men damen bestämmer.

Grattis!

Wow, grattis till småkrullen!!! 

Grattis till krullbarnen.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis!!

…..grattis….vilket härligt foto (#19)..grattis än en gång till små krullnosarna…

Fy vad kul! Nu har jag kommit hem från jobbet. Har aldrig tidigare haft ett så stort leende i hela ansiktet när jag kommit till jobbet på morgonen nån gång! folk trodde jag blivit knäpp när jag sa att jag skulle bli farmor…
Pappa Mysli skickar en puss till sina små underverk, och Lotus och jag vinkar!

#40 Jag visade stolt upp mina barnbarn för mina kollegor här imorse, de förstod inte varför jag var så exalterad över småkrullen på bilden.
Det är ju Pullans barnbarn sa jag, klart de är fina
Jag förstår att du är stolt! Krama om Mysli från oss!

Grattis till de små liven!! Man längtar själv efter kattungar men jag får snällt vänta..till nästa år.
Grattis igen …o glöm inte bilder…
Nu är allt över och jag kan pusta ut, efter en massa diskutioner fram och tillbaka for vi till vet. för att röntga, och det var tomt.
Jag morrade allt för mig själv åt Idril som vägrade låta mig sova idag utan fick mig att tro att det var fler kvar. *mutter*
Men jag är glad, jag fick min tös och en maskad till råga på allt, nu ska jag bara hitta rätt fodervärd till henne.
Dom är så underbara de små och har redan börjat visa personligheter. Nu ska jag ta det lugnt och vila, men imorron då blir det MASSA fotande!!! Samt ge dom namn.
Höres då. Bebisarna hälsar till pappa, farbror, farmor och mormor, mormors mor och gammelmormor!! Och till alla andra släktingar som inte räknats upp.
Grattis till dom söta bebisarna =)
#43 Vad härligt, ser fram emot en riktig bildbomb! 

Åh! Grattis! :D
Gud vad kul! Jag längtar också till en framtida bildbomb här sen!
#43 inte fresta svag chikan med maskad hona! 

Grattis till bebiserna 
#47 Synd bara att du bor så långt bort. Kan inte låta bli att le när jag ser dom små buffas och knuffas om spenarna, och roligast är se dom vifta på öronen i sömnen 
Men jag säger då det, hon må vara minst tösen men hon slåss mest!! Och riktigt catfight främst hon och svarta, chokladen han vill helst inte bråka om ingen snor hans spene förstås.