Lördagen den 5 oktober
God Middag!Nu är det helg igen,jag tycker veckan gått väldigt fort.Vi har haft väldigt mycket aktiviteter på jobbet så veckan har varit trevlig.Vi har fiskat,ätit på restaurang,pysslat spelat bingo mm.Idag har min man och jag köpt ved så förmiddagen har gått åt till att stapla den.Skönt att kunna tända en brasa snart igen!Resten av dagen tänkte jag faktiskt inte göra någonting alls.Ha en fortsatt trevlig Lördag.
Väntar på kvällens sändning från speedway-GP. Den sista och avgörande omgången, men först ska jag följa Timrå-hockey på datorn. En fullbokad eftermiddag och kväll.
Sköt om er
God kväll alla! Jag blev helt oförmodat ledig! Blev ingen utställning på UK för min del,pga olika anledningar. Men i morgon blir det SNRF i Gimo,men utan katter där också. Så blir det när man inte har råd att ställa ut 😕Bara måste träffa en kattköpare som är där,och det blir roligt!🙂.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#2 ha så trevligt Eine.Ibland kan det vara skönt att bara strosa runt på utställningen och inte ha någon katt att passa.man hinner umgås då.