Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 198 ggr
Gittan
0

God morgon 8/8 2007

God morgon. Det blir nog badplatsen i dag igen. Det är en bit att åka, men vi har som sagt tidigare hittat en liten plats för oss själva. Ha en bra dag i dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

God morgon. Ser ut att bli en solig dag igen. Skönt med aircondition i bussen. GittanL tänk på att solen tar hårt.

Sköt om er idag.

MagicPaws
0

Kattförlossning är en bra början på dagen!! :)

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

cherish
0

Gomorron alla!

Solen skiner ute och det är redan 20 grader - riktigt hånfullt mot mig som är hemma i kraftig förkylning sen i måndagskväll … *suckar* Kan inte få njuta av solen för huvudvärken blir sämre. Barnen har badat varje dag på dagis/fritids så de är brunare än vad jag är, och jag har faktiskt försökt sola alla dagar det varit sol ute. Riktigt retfullt! *suckar leende* I natt valde katterna att sova ute på altanen och t o m Phoebe vägrade komma in på morgonen när jag lockade med mat. NU först har hon tagit svängen förbi matskål, vattenskål och toalåda för att sen rusa ut på altanen igen …

Själv bäddar jag ner mig i soffan igen (svalast här nere) med ingefärate med honung, nässpray och servetter - är glad att det börjat lossna i skallen iaf så *xxx* kommer ut nångång! *ler* Imorgon tänkte jag jobba ….!!

MagicPaws: Lycka till med förlossningen! Jag är sååå avis!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

chikan
0

Godmorgon! Efter två dagar på nya jobbet känns det som att jag alltid har varit här. Konstigt det där. Men det känns verkligen som att det är det här jag vill hålla på med. Skönt!

Otroligt avis på er som inte måste sitta inne idag. Njuuuuut av solen åt mig också.

AlexH
0

Godmorgon! här ska mammas lilla bil packas med barn och hundar å så beger det sig in till centrala stockholm! *i denna värmen phu* Vi ska träffa Enyas "mamma" den amerikanska uppfödaren till min yngsta hund är på kryssning och i stockholm idag.. så hon måste naturligtvis få träffa Enya och se att hon mår bra Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lullan1
0

God förmiddag!

Här i Visby har det regnat och är ganska molningt faktiskt, blir ingen strand idag tyvärr… Men vi går nog ner en sväng på stan och kollar in Medeltidsveckan lite, om inte annat kan man ju bara gå och titta på folk! Glad

#2 Lycka till! Spännande!!!

#3 Krya på dig!

Natali
0

God förmiddag på er.

Här skiner solen för fullt. Har packat allt och är på väg in i bilen till standen, eller i alla fall till badet. Efter en snabb tripp till hälsocentralen för ett test.

Ha en under bar dag alla

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

La_Joz
0

God förmiddag!

Har precis orkat ta mig upp ur sängen. Kände mig lite febrig i måndags, så jag gick hem från jobbet. Hemma har jag varit sen dess. Febern bara stiger, ont i magen har jag och nu har jag börjat hosta också. Attans!
Min kära sambo skrämmer upp mig och säger att jag kanske har blodförgiftning. Jag lyckades skära av en bit av min ena fingertopp när jag var på semester förra veckan. Hm… Det ser fint ut nu, så blodförgiftning tror jag inte på! Jag måste vara frisk på lördag, för då ska jag jobba på annan ort några dagar.  

cherish, vi kan ju sitta och tycka synd om varandra! Som tur är så är det mulet här i Gbg idag, så det känns inte lika tungt att ligga inne i soffan som igår. Synd bara att det är så kvavt i luften!

Ha en skön dag allihopa, och njut utav att vara friska!

A-M.H
0

God morgon!

Äntligen hittat rätt smak på blötfoder som Alfpojken vill äta. Mjau köttfärs i tetrapac. Han är ju på diet, ska testa att varva med Orijen och ovan nämnda. Ciggeslyngeln mumsar glatt, annat var inte att vänta…men Snorkfröken tittar på mig med en blick som säger..hellre svälter jag ihjäl än tar det där i min fina frökenmun…Räcka ut tungan

Mulet nu i Sthlm, ska passa på o städa lite men först ska missarna badas, brukar vara sambons uppgift, men så blir det   inte idag.

Vad jag har njutit av denna semester, (trots "tung" förkylning första veckan) har egentligen inte gjort så mycket…slappat, läst, varit med missarna och tagit dagen som den kommit.

Kanon Chikan med jobbet….häärligt när man "hittar hem"..

Nu mot missebadet !!!!Soaking

Ha en jättebra dag !!

Aje-T
0

God middag! Här har ett åskväder precis dragit fram så jag får sitta inne och jobba idag. Har ju så'n tur att jag kan jobba hemifrån ibland så igår satt vi ute på verandan nästan hela dagen, ja katterna låg ju mest i värmen.

Krya på er sjuklingar och var rädda om Er och missarna!

PiaW
0

God middag!
Jag hade ingen frukost hemma så jag har svält fram tills nu.
Fick ett paket på posten att hämta så då svängde jag in på affären och köpte nybakade frallor och tropisk juice. Mums!
Paketet var en Dallas-boxGenerad säsong 5. Så den blir det idag då det verkar bli mulet nu. Tihiii.

LinusCRX
0

Hälsning från Skåne! Åkte fakiren imorse, så man är lite trött just nu. man har ju inte hunnit vänja sig vid att jobba än. Solen skiner och det är varmt ute. Ska nog passa på och smita ifrån lite tidigare så jag hinner mysa av Lund lite.

Så det åskar i Stockholm…. tur man drog till södern då ;-)

emiya
0

Västkusten hälsar! Mulet och regn, men kvavt. Sitter och läser om svenska skurkar genom tiderna, en roande läsning faktiskt!

Krya på er snart, ni som är sjuka!

#4 Lycka till på det nya jobbet, vad roligt att du trivs!

PennyIIXC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första lediga dagen på aslänge, kändes jätteskönt. Dock är jag inte utvilad ett dugg.

Men jag och Andy åt iallfall kinamat, och så fick jag äntligen se Camillas små bebisar (typ tre v) Devor rex, tror jag? Söta lik förbannat.