Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 363 ggr
mumsikoff
0

Nikita bildbomb!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått den senaste månad tillfällen att fota den otroligt kameraskygga damen Nikita. Hon älskar kameran endast om det är någon annan som fotar eller om vi försöker fota kattungar - då är hon i vägen :) Men när man ska försöka fota henne så sätter hon sig alltid i dem konstigaste ställningar, rör sig hela tiden så man får bilder som är halvt avskurna mitt på kroppen etc… Ska man ta en helkroppsnild så vägrar hon att titta in i kameran, vad jag än gör - erbjuder godis, prasslar med leksaker… *dumma katt*

Här kommer iaf en massiv bildbomb, mer än hälften av fotona är beskärda då jag har lyckats få med andra katter på bilderna, massa smutsiga foton *rodnar* och dessutom Nikitas svans i närbild *duuh*

Vi börjar med en demonstration utav hur hälften av bilderna blev ;)

:)

mumsikoff
0

….

mumsikoff
0

… Kaninöron på en nyvaken Nikita

mumsikoff
0

fixar brännan i solen

mumsikoff
0

Älskar hennes blick

mumsikoff
0

en till

mumsikoff
0

en haklös profil haha.. Inte hennes starka sida ;)

mumsikoff
0

Och ännu ett solbadande kort :)

mumsikoff
0

och sist men inte minst… En sur Nikita efter att jag jagat henne med kameran halva kvällen… *hihihi*

Lullan1
0

Jag tycker att du har lyckats jättebra med bilderna på henne, trots att hon inte gillar att bli fotad! Glad

#4 Jättefin bild, hon har en härlig blick!

Eine
0

Hon har underbara ögon…..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

Hon är jätte fin och det framgår tydligen vad hon tycker om att matte fotar henne heheFlört helt underbara blicka hon skickar dig

[Wiveka]
0

Sötnos…….

Fritz
0

Hon är verkligen fin!

kakannan
0

Så fin hon är! Tack för bildbomben!

Anna77
0

Bild 3 och 4 är helt underbara! Hon har såååå vackra ögon och öron, gillar hennes utseende *massor!!!!*

A-M.H
0

…ha ha ha ha..bild #0 var intressant…Glad

….visst är det lustigt att när kameran kommer fram så blir det inte en enda vettig pos'..men ack när man får tag i kameran och ser att nu blir det århundradeds foto..ja då är batterierna slut..och de små luringarna hemma verkar fatta det..Oskyldig

LinusCRX
0

#16 känner igen det där. Visar bara att dess missar är ena smarta rackare

Mumsikoff- jättefina bilder. Hon är ursöt!

ChatNu
0

Hon är jättefin..gillar #4Kyss
Tycker bilderna blev jättebraGlad
//maria

Aje-T
0

Hon har integritet! Känner jag igen……..;-)

mumsikoff
0

Tack alla! Nikita blev på aningens bättre humör när jag läste alla fina kommentarer ni skrev om henne… Får se om hon  tillåter mig at sova bredvid henne i natt… Eller om jag får sova ensam *snyft* Cool

Anna77
0

#20 Hoppas du får sova bredvid!!

Nu när hon fått så fina kommentarerSkrattande                      ![](../ShowFile.aspx?BinaryId=32943526-0fa7-4348-9040-c10b8f727671&Filename=sova zzz.gif)

mumsikoff
0

*fniss*