God morgon 7 augusti
Andra dagen i följd som man vaknar till sol, o vad skönt!! Visst man ska jobba men det känns betydligt lättare att gå iväg..
Ha en bra dag…
God morgon. I dag blir det badplatsen igen med barn och hund. Har hittat en bra enskild plats. Det var underbart i går och blir förhoppningsvis detsamma i dag. Ha en toppendag i dag allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Morgon. Tisdag och jag som vill ha det till onsdag. Fyra arbetsdagar till. Soligt ute. Vad skönt det låter GittanL

Godmorgon! Härligt att vakna en sån här dag när det är blå himmel och sol.
Idag ska jag och Robert upp till Kinnekulle och vandra runt i värmen. Sen ska jag ringa till vetrinären då Ada både behöver vaccineras och steriliseras.
Hoppas alla får en fin dag
/Emma

God morgon!
Idag ska jag till min sjukgymnast igen. Vad skönt det ska bli. Här är det moln. Tydligen ska det regna här idag.
Ha en bra dag alla

God morgon!
Här skiner solen för fullt redan, blir en dag till i trädgården…
Ha en bra dag!

Godmorgon.
Solen strålar. Jag ska ta en lugn förmiddag, sen städa det sista innan mina syskon kommer. Så ska ta sonen tidigare från dagis och hämta dem. Sen blir det väl o baka nån tårta, även om de blir "party" först på lördag.
Ha en bra dag allihopa.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag!
Hela morgonen har det pågått flugjakt här hemma, Findus och Jissa springer efter flugorna och ylar helt frenetiskt medans Doris sitter vid mig och klapprar med munnen och "pratar".
Vet inte om hon försöker få mig att hämta flugan till dem? 
Nåväl, har de inte fångat den stackars flugan innan vi ska åka till stranden, får jag väl försöka få ner den till dem. Annars finns det nog inte en blomkruka kvar i fönstren när jag kommer hem ikväll.
Hoppas att ni får en bra dag!
Forts på #7
Flugan har nu fått frid och vilar mjukt i Jissas mage…. 
God morgon.Här känns det ledsamt.Två lila orientalungar har dött, och hur det blir med de andra vet bara Bastet..?Rexungarna däremot är på rymmen pigga och busiga och alldeles underbara! Idag blir det stoooor hage atthålla sig i för deras del.Vill inte riskera att de vänjer sig att göra sina behov på *fel* ställen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon
Också sol här - fast känner inte mycket glädje över det, hostade hela natten så jag till slut fick ringa läkarevakten och få smärtstillnade. Skal till läkaren igen igen igen, nu får dem f*n snart hjälpe mig.
Kattungarna har börjat gå på upptäcks färder och vill gärna gosa och bita i matte. Dem är så underbart ljuvliga
Ha en skön dag
Eine vad trist! hoppas de andra klarar sig! *kram*

Eine, vad tråkigt med de små orientalerna. Beklagar.
Eine jag är jätteledsen för din skull! Vad tråkigt..
Jissa din lilla busa! 
Ha en underbar och solig dag alla som ska till stranden osv..själv ska jag jobba! Ingen semester alls i år..
Härligt att höra att det är sol nästan överallt!!! 

men Eine vad ohört tråkigt - nu igen - är så ledsen för din skuld
Goddag alla!
Eine, vad tråkigt med småmissarna, hoppas resten klarar sig!
smirik, hoppas du får hjälp snart så du får bli bra!
Fylgias, Grattis på 30-årsdagen!!! ;) Hoppas du får en trevlig dag idag o att partyt på lördag blir roligt!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Eine - vad ledsamt - tröstekram! Hoppas de andra växer upp och blir starka och friska!
Idag har det varit marknad här i Stenungsund, så någon strand blev det inte idag. Vad mycket onödigt krafs de säljer! Men det är roligt att gå och titta och man träffar alltid bekanta att prata bort en stund med. Det var väldigt varmt i solen, någon sa 29 grader, så det blev en stor glass i skuggan vid gästhamnen.
Smirik - krya på dig, hoppas att du får ordentlig hjälp!
Fylgias - grattis!
Godkväll kära vänner.
Jättetråkigt att höra om dina orientalbäbbar Eine. Hoppas som alla andra att resten av kullen ska få överleva.
GRATTIS på fyllajämt-födelsedagen Natta!
Själv håller jag på att gå under av värmen här i lägenheten. Solen ligger på hela dagen och inte vågar vi öppna som sagt. Så jag och Fuffens ligger mer eller mindre utslagna, och envise herrn Hugin sitter ihärdigt vid ytterdörren och hoppas att vi ska fatta vinken nån gång…

Eine- Tråkigt med bäbbarna. Hoppas resterande klarar sig! Och Lila o allt….
Lilla syster och lille bror har kommi, och fick en fin kattbädd av syster. =) Min mans bror har också kommit. Bjöd på lite marängsviss. Men har tänkt ha lite party på Lördag, så hoppas det kommer lite folk då.
Ha en trevlig kväll alla. O tack för gratulationerna.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Tack, ni är så rara fast det handlar om orientaler, med rakt hår!Vi har gjort ett besök hos veterinären som givit de fem bebisarna vätska med en massa nyttigheter i, antibiotikainjektion och allmän besiktning av hälsotillståndet.Vi lever just nu på hoppet och hans skicklighet!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#20 Vad bra! Lycka till med resten av småttingarna!
Lycka till med småbebbarna!

#20 Det blir säkert bra! Lycka till!

STORT GRATTIS!!