Katterna myser i värmen (bilder)

Vilka vackra katter du har!

Tyke är verkligen läcker!
Snygga kissar!!
#7 Nästan! I samma storlek ungefär, men inte riktigt lika.

Oj det där lyxträdet skulle jag vilja ha….
#7 var hittar man ett sådant klätterträd??!! och vad kostar det?? urläckert sånt vill jag ju åxå ha!
Vann en auktion på ebay, det kommer från tyskland. Tror frakten gick på ca 600 kr och trädet 700 kr.
#3 HÄRLIG bild!

…fyyy vad avis jag blir på klösträdet..ja ja ja..jag vet att vi har 3 st hemma men inte så däääär stora….och ett är ju lite förminskat just nu p.ga…*ähum* anledning…
..guuuu' vad snygg han är Tyke…ja bara så ni vet så är han Ciggeslynglens pappa…
Vackra bilder verkligen!! Och de där klätterträdet skulle ju inte sitta heeelt fel ;D

A-M.H det syns faktiskt att Tyke är Cigges pappa. Sååå manliga bägge två med riktig charmörblick!
#13 Han är en härlig fertil (än så länge) kille! Mattes gosesnutt! 
#14 Kolla på tyska ebay! Där finns fantastiska klösträd!

Tyke har så mycket karisma. Fler bilder på honom tack 
Wow vilka söta bilder på Tyke, blev helt förälskad (som många andra här)!
#7 Jättefint klösträd! Ett sånt kommer jag ha plats med i december när vi flyttar till vår 5:a! *längtar*
Underbara bilder. Fina kissar. Gillar när Tyke visar upp magen!
Jisses med ett sådant klösträd får vi nog flytta till en större lägenhet!!!!

#3 Vilken jättefin bild! :D

SÅÅÅÅ….HÄÄÄFTIG…jag missunnar er inte..men guuu' så avis….nu vill jag veta i detalj hur ni gjorde…ja Hanna du vet att jag är en datoranalfabet…
#22 sånt vill jag åsså ha! jag var inne på tyska e-bay… men jag kan ju inte tyska så jag vet inte vad jag ska söka efter…
#24 sök på katzen, så lär du få upp massa träffar! Brukar du handla på ebay?
har mest handlat på svenska tradera, men det ägs ju av e-bay.. har även varit inne en del på amerikanska och engelska… men många där skickar inte "over seas"
#22 klösträd????? snarare en klösskog! 
Tur Linus sover nu annars skulle han nog tjata till sig ett sådant och med mattes veka hjärta vet man inte vad som händer…..

..nu har jag titta igenom 30 sidor..fanns inte nån klösskog ens i närheten av "Örebromissarnas"…
#28 Kan hjälpa dig med det.. imorgon! Nu ska jag sova