Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 743 ggr
Spotless
0

MLK Arboga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som ska dit?

Själv har jag anmält S*Spotless Syster Ytser och CH S*Spotless Lotus. Lotus får dock stanna hemma då han numera är stoppad i Sverige. Hoppas och tror på att få byta till någon av mina andra katter.

Leffe
0
jwen
0

#1 Då får du inte glömma cornish-bladen Flört . Det var en väldigt fin IFokus-monter som var på SpeedCat-utställningen.

Spotless
0

#1 Kommer du till JKK också?

[tikkidews]
0

Ska dit och titta förstås, eftersom vi har så nära! Men har inte anmält någon. Kanske skulle sätta upp en lapp om våran Peter Pan också, som vi fortfarande letar fodervärd åt.

Aje-T
0

Spotless, oj vad fin hon är Syster Yster!

Anna77
0

söt kisse på bilden!

Spotless
0

#5 Tack Aje!

#6 Tack!

Bonusbild på "svanslös" fröken.

Spotless
0

Inget byte av katt. De låg så bra till i tid att till och med ändringsbladet var färdigt när jag frågade om byte. Trist för mig men bra för klubben! Förhoppningsvis blir det en väl genomförd utställning också. Var där förra sommaren och då var det trevligt! Dock var vi utan vatten de första timmarna på grund av någon läcka, men det ordnade sig.

Eine
0

ta med en vattenflaska hemifrån, det brukar jag ha i väskan.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spotless
0

Jo, har lärt mig det nu. Generad Förra året i samband med läckan ordnade klubben (efter en stunds förvirring) så att man kunde få vatten till katterna, någon åkte och hämtade i grannkomunen. Men inget annat funkade ju, inget kaffe, inget te, inga fungerande toaletter. Tänk vad bortskämd man är!

mumsikoff
0

Fel tråd Generad

LinusCRX
0

Hur har det gått????? Nyfiken!Skrattande

mumsikoff
0

jag är också nyfiken!!!

Lullan1
0

Hur gick det i Arboga? Fundersam