O.T..7 rätt på V-75
Ha ha ha…
ho ho ho..7 rätt på V-75..det trodde ni inte va' mina vänner!!
GRATTIS!!! 

Gav det några slantar också, eller fick du nöja dig med äran?

..4.700 lite drygt…tjoho..och äran…kan ni fatta äran..
GRATTIS!!!! Där satt den!
Äntligen. Du är proffs! Vad det Järvsö Fakse aller vad kusen nu heter??????
Gratulationskramar från Monika & Linus

..Monika det är ju så att man måste pricka in rätt häst i 7 lopp, hade spikat Järvöfaksen..äälskar den hästen..ni skulle se honom han är nåt helt outstanding,,sen hade jag spikat Jocose..bara det var tufft..ja två spikar och i resterande av loppen hade jag tre alternativ till vinnnare..tjoho..ja det gav inte miljoner..det är näst i tur…men fattar ni äran att komma till jobbet..där de hånat mitt spelande (ja hånat på ett roligt sätt om ni förstår) nu är jag queen of all queens, even queen of the kings…ja även här p forumet..eller???????????
Grattis!!!
Jag hade 6 rätt, missade V75 -6, annars satte jag alla! Järvsö Faxe är ju helt outstanding! Tror att jag fick 25 spänn för vinsten, jaja… det är alltid nåt!
Trav är inget jag kan, men jag såg lite imorse inför. Förstod att Jocose var en bra kuse oxå.
Jag förstår att det är äran! Ge igen på jobbet! Klart du är Queen här på forumet :-)

Grattis Lullan !
V75-6 (2 Chakir) var en vild chansnig…Kom igen Lullan nästa lördag tar vi det….du o jag..två vinnare eller hur..
#7 Tack! Är du med så är jag med! 

Grattis!
Grattis! Vet ju hur roligt du tycker att det är med trav.
Synd att det inte var en miljonvinst som hägrade. Då hade jag bjudit in mig själv på fika.
Men schysst att pricka in alla rätt! Skönt för självkänslan.

Grattis. Va roligt! Och lite vinst blev det ju. Har spelat på plats på ett lopp, på en nordis som var jätte trevlig. Jag gick bak i stallarna och träffade hästarna, och fick hjälpa och till o med lasta honom. (När jag var lite mindre då). Det var i lycksele, så inget v75. Hästen hade inte startat på 5 år, och gick o vann! Tror jag hade satsat typ 12.50 och fick 142 kr..
Grattis igen!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

..tack..tack..man blir barnsligt glad..se bara..skrapat ihop pengar till en 4/5 dels katt…
..skojjar bara jag (vi) arbetar o kan inte säga att det går nån nöd här hemma..
..men man ska aldrig förakta tillskott…vann dessutom 25 kr på trisslott, tog ny, sen 50 på den och har nu två nya som väntar på att bli skrapade..
Grattis
. Bara äran att få in 7 rätt är inte dålig. Och sedan lite vinst på det. Mumma……
Grattis! Bra gjort! Ha lite kul för pengarna nu!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis
F*n vad KUL!!!!

Ska se att storvinsten ligger bland trisslotterna som väntar 
Grattis !! Räcker ju nästan till en till kisse 

Grattis!!!
Min pappa spelade också och fick 6 rätt…blev 25 kr…
. Men man får väl vara glad för det lilla som blir! 

#4 Jo då, du är queen of the queens:-) Har du redan tingat kanske blir med vinsterna skaffad kisse lika lyckad? :-)))

Stort GRATTIS! 
Jag har också haft alla rätt på travet med en Harry Boy
Alla favoriter vann, så det blev "bara" 1600 till mig och mina kollegor…

Grattis! Vilken känsla att få in 7 rätt, har lyckats med bedriften en eller två gånger förut när det varit låg utdelning (varför lyckas man aldrig när det är miljonvinster?!) och det är en sjujäkla härlig känsla. Då känner man sig verkligen som The Big Boss!
Fantastiskt kul, nästa vecka kör vi järnet och kammar hem miljonerna! 

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis!!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

GRATTIS..!!
Ingen spelare jag inte, men det är säkert kul om man sätter sig in i det och lär sig om alla hästarnas dagsform osv!!
Föredrar dock annan hästsport som hoppning och dressyr- samt allra helst att rida själv ute över stock och sten och galoppera över ängarna-helt underbar frihetskänsla!
Men grattis igen!!
GRATTIS!!!
Grattis =)

GRATTIS!!
Nu är det där stora huset inte så långt borta! 

GRATTIS!!!!
Nu kan ni ju börja leta efter huset med stor trädgård till katterna…