God morgon 5 Augusti
Sitter här med sonen vid frukostbordet. Han häller upp flingor åt mej.
Ska forstsätta städningen. Har äntligen fixat katthyllor så alla prylar till katterna har en alldeles egen plats.
Syster kommer ev, i morgon, så ska ta och ställa i ordning görstrummet också. Ja bror kommer ju också.
Ha en toppen dag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon.Här är det vackert väder ute, katterna sover och jag ska packa inför en Åboresa.Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag!
Håller på att packa strandväskan, sonen har dock bestämt sig för att han inte alls vill åka till stranden idag… *suck*
Vi SKA till stranden idag.
Hoppas att ni får en härlig söndag, här i Visby börjar Medeltidsveckan nu så det myllrar av medeltidsklädda folk av alla de former och slag!

God morgon!
Det är bra Lullan, iväg med er till stranden.
Varmt men lite disigt i huvudstaden. Ska ta ut motorcykeln idag också, packa ryggsäck med kaffe etc. Ta plats på nån klippa ute i skärgården o bara mysa. Ääälskar vatten o havsvindar.
Missarna rusar runt här för kung o fosterland. Ciggeslyngeln mår så bra och busar som en kattunge (det gjorde han ju inte som fertil) jättekul o se honom och Alfpojken verkar ta honom till sig igen, om än inte som tidigare riktigt. Han litar väl inte riktigt på "bakbitaren" än. Jag är ju så "fjantig" med mina pälsklingar, kan sitta o titta o glädjas åt varje framsteg.
Med facit i hand så kan jag bara se att det var rätt att kastrera honom och att det var i grevens tid. Hade ju sån ångest..ni vet..
Men nu wroam..wroam..ut i vindarna..
Ha en jättebra dag !!

#3 Vad härligt med mc! Vi vill ta mc kort hela famlijen, alltså jag och mannen, inte den 5 åriga sonen. Och åka på mc semester alla tre. Har en fantasi om en sidovagn, och katter med också. Men det är nog att ta i va?
Vi drömmer om att kunna fixa det till nästa sommar. Men det kostar ju en del…
Ha det bra ute på standen alla!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Fint väder och jag jobbar. Det är typiskt. Men man måste försörja sig också…
Någon av katterna kissade i sägen inatt. Jag är måttligt imponerad. Tvättmaskinen laddad till bristningsgränsen. Tror ni att det kan vara en protest emot att jag nyligen ( 3 veckor sedan) bytt kattsandssort?
Ha en riktigt bra dag idag!

Hm, god morgon…..ja jag vet inte än.
Sovit ett par timmar inatt med en oroande klump i magen så dagen blir nog inte så bra idag.
Men önskar alla andra en underbar dag och hoppas solen lyser på er.

God dag..
Nu har jag vaknat till..
Har legat och kollat här lite -men nu måste jag skärpa mig-upp och iväg!Vi måste bunkra lite mat innan.
Vi åker som jag skrev i går och seglar någon vecka nu…
Kommer gå in och kolla av pm och mail..vi har mobilt bredband men det kan gå trögt på vissa ställen.Kommer dock mest vara långt ifrån datorn!
Ha det bra allihopa-hoppas ni får det bra med eller utan semester!

God mogron (ja jag vet det är sent men jag har just vaknat ändå) skulle ju sova tidigt men blev inte så och när man dessutom har en högdräktig hona som kräver närhet till ansiktet hela natten är det svårt att få mycket sömn för mig.
Ska strax ut på balkongen där jag har Idril's nymålade bolåda som jag ska måla på några små detaljer och låta torka innan jag sedan tar in den i sovrummet dar damen nu bor med mig då det är där jag är mesta tiden vid min dator.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

God eftermiddag!
Har just kört gubben till åkeriet, hans semester är slut och nu ska han ut på vägarna igen - suck! Det känns tomt och ödsligt här hemma, katterna tittade inte ens upp när jag kom hem…. känner mig väldigt ensam och övergiven just nu! Men det är "långtradaränkans" lott här i livet
Imorgon känns det nog bättre igen!
Solen skiner, ska nog ta mig en kvällspromenad med stavarna sen.

God kväll
Här i nynäshamn skiner soleen fortfarande. Jag har bara tagit det lungt. Har varit med katterna med.

God kväll!!
Tillbaka från 3v semester och hjälp så mycket jag har missat här!! Kan erkänna att jag har varit inne och smygläst lite utan sambons godkännande, men slutade med det när jag läste om Fuffens olycka. Lite svårt att förklara för sambon varför jag kom ut från datarummet med tårar i ögonen. Nu har jag ju läst att han mår bra, så det känns genast mycket bättre. Krya på dig Fuffens, och chikan; jag förstår att ni har haft det jobbigt!
Nu ska jag inte läsa igenom allt jag missat, för vi firar vår 4-årsdag idag och nu ska vi käka massor av god mat och bara mysa!
Ha en skön kväll allihopa!!
#11 Grattis till 4-årsdagen!!!! Jo det är svårt att hålla sig ifrån här 
Imorgon blir det nog inte så mycket tid här för mig. Har lovat min man att vi ska fira vår tvååriga bröllopsdag ihop utan datorn…. hur det nu ska gå?
Vi ses på tisdag… då är man tillbaka på jobbet igen, men ska väl hinna kika in här någon gång under dagen.
#11 Härligt att se dig igen! Måste ha varit skönt ändå att inte vara så besatt av att gå in här och kolla hela tiden. Jag känner typ att jag "måste" gå in och kolla lite då och då, för annars blir det så mycket att läsa ikapp! Haha! Som om man skulle missa en massa grejer som ens kompisar har gjort.
#11 Heeeej! Välkommen tillbaka, har saknat dig! Hoppas att du har haft en trevlig semster! Grattis till 4-årsdagen!

#11 Välkommen tillbaka! Hoppas att ni haft det skönt! (Hade hoppats på ett besök…….) Grattis på 4-årsdagen!
I kväll var det återigen en sån där urtjusig solnedgång! Det kanske blir flera sådana nu framöver enligt SMHI.