Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 986 ggr
T_rex
5

My Twigg's Kangarooby

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Här är en ny på forumet, tänkte att det passade att infinna sig nu när man väntar smått :)

För en vecka sedan besökte jag den här lilla godingen och hans systrar i Eskilstuna för första gången. I septemeber flyttar han hem till mig och jag längtar som bara den! Kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är för detta lilla liv, tusen tack Mawgan, Sue och Twiggie! :)

Foto taget av: Twiggie Dessjack

T_rex
4

Och så ännu en bild,  även denna tagen av Twiggie :)

nakenkatt
1

Du är jättevälkommen hit till oss.Hoppas du kommer att trivas.och lycka till med din nya kisse.Jättefin!!

MonicaLagerquist
1

Lycka till med lillkissen.

Stolt ägare till tre La permer

T_rex
0

#2 #3

Tack snälla! :)

lockar
1

Lycka till med din kisse.

Leffe
1

Välkommen hit och vad skoj att du skaffar en Cornish.

[Wiveka]
2

Här hos mig bor också en My Twigg's katt, S*My Twigg's Rainbow Dash som till vardags kallas för Dagny. Hon är född 17 oktober 2012

T_rex
0

#7 Hej Wiveka! Dagny är superfin! :) Jag har med all säkerhet suttit och beundrat henne på uppfödarens hemsida bland foton över tidigare kullar i väntan på min egna lilla bebis :)

MyTwiggs
1

Jag är så glad att Rooby är så efterlängtad! Han är en goding! Han hälsar så gott till dig!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

T_rex
0

Ja visst är han det! Hälsa tillbaka! Bebismagen ❤❤❤

Wand
0

Åh! Är vän med Twiggie på fejan, har minsann spanat dessa godingar. Blir lite bebissjuk, men mina två tjejor ska ju paras nu i höst så jag får väl stilla min hunger snart förhoppningsvis. 😘

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

T_rex
0

#11 Åh, vad spännande för dig! Då har du något härligt att se fram emot :) Hoppas det blir många goa bebisar! :)