SW 2013
Någon här som har tänkt att åka på SW 2013 I Norrköping den 14-15 september? :D
jag tänker nog åka med ett gäng 😉
jag tänker åka med min sphynx hona Joyful Joyce.
Vad roligt! Jag tänkte också åka med min lilla kille :D
Ska bara kolla efter hotell som fortfarande har platser :)
Har ni varit med förut? Brukar de vara mycket folk och går det till som på "vanliga" utställningar?
ja sw är jättekul.Fint ordnat med musikunderhållning,mycket montrar,försäljare snyggt arrangerat med mycket blommor mm,det är lite speciell stämmning tycker jag,lite festligare än de vanliga.Själva utställandet är annars lika.har varit i Norge ett sw och i Sverige två ggr.Sedan är ju det bara katter som har uppnått ett visst resultat som får vara med och då blir det ju mycket hög konkurans.
Låter roligt i alla fall :D Blir kanske en tur för mig och mamma ner då :)
Ja jag läste att de måste fått vissa resultat min kille har i alla fall snart två av dem (hoppas jag) haha.
Han har fått BIV och har två Ex1 än så länge, vi har bara varit på två utställningar. Det är två till inbokade nu i augusti. När det är dags för SW räknas han ju dock som vuxen men vad jag förstår så får han "ta med sig" sina resultat till SW. Stämmer de eller har jag missat något? :P
japp..ska dit med min skogishanne=)
#5 det stämmer att han "får ta med", för hur det än är med BIV i bagaget spelar ingen klass roll vare sig de än ungdjur, vuxna eller kastrater