Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 448 ggr
MonicaLagerquist
0

Onsdag 21/8

Sakta sakta försvinner smärtan och min syn återvänder. Fick en mycket kraftig infektion i mitt vänstra öga o lördags (mitt seöga) och synen försvanna i princip helt. Läkarna ville lägga in mig men jag hade inte riktigt tid med det sp jag har droppat olika sorters ögondroppar varje timme dygnet runt hemma istället.

Igår vände det och idag är jag ännu lite bättre.

Ytterligare en glad sak inträffade igår. De sista provsvaren  på min Ryska prinsessa kom igår så nu är hon redo att flytta hem till oss på riktigt. Hon har bott hos ett av mina barn i väntan på klartecken att allt är okej.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

TS fy,det låter som du har haft det väldigt jobbigt.Vilken tur att du är på bättringsvägen nu.
Idag är jag hemma från jobbet med feber och en hemsk huvudvärk.Får nog räkna med att vara hemma resten av veckan som jag känner det nu.Nästa vecka har jag ej tid att vara sjuk.nerikes kattklubb har kattdagen på fredagen,och så är det Eskilstuna på Söndagen då min lilla Jaffa ska ställas ut för första gången.Hoppas ni andra har det bra och slipper vara sjuka.

Leffe
0

TS och #1 Krya på er.

Idag ska jag göra något jag aldrig gjort förut. Jag ska försöka laga till kålpudding. Vi får se hur det går.

Sköt om er

nakenkatt
0

#2 åhhhh va gott,kan du inte komma hit med en portion???

Leffe
0

#3 Tycker också det är gott, men då är det alltid min gamla mamma som gjort den

lockar
0

Krya på er. Det var länge sedan man åt kålpudding, det är riktigt gott. Jag gillar husmanskost.

Leffe
0

Syrran fick testäta och kålpuddingen blev mer än godkänd

Eine
0

Kålpudding gör jag nu och då. Gott med lingon👍 till

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora