God morgon 2 augusti!
Jaså, då var man först idag. Här är livet inte så kul, har grymt ont i mina händer. Låg hela dagen igår med katter på mig. Till råga på allt så sken solen hela dagen igår, idag ser det ut att bli mulet. Fick IKEA katalogen igår så lite sysselsättning fanns allt…
Ha en bra dag!
Godmorgon! Hade hoppats på ännu en solig dag så man hade kunnat åka o bada med barnen, men inte då, blåsigt o mulet är det…..
Ska till läkaren idag.. är grymt nervös. Uss uss.

Lycka till med läkarbesök, och hoppas det onda i händerna går över, och hoppas vädret blir bättre.
Här ska jag äta frukost, men kollar självklart här först. Sen ska jag städa, då mina små syskon ska komma, och syster är allergisk mot katt, även om det har gått bra här, så är det bäst o städa ornentligt…
Mulen dag här. Ganska skönt faktiskt, behöver jag inte känna att jag måste ut.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#3 Visst är det larvigt att man känner så, att man "måste" gå ut om det är bra väder?
Har hört att det ska vara typiskt "svenskt" också.
God förmiddag!
Har packat väskorna för att åka till stranden, men nu är det helt igenmulet ute… *suck* Det blir nog att åka ändå, det klarnar säkert upp framåt dagen.
Hoppas att ni får en bra dag! 
God förmiddag!
Sitter mest inne hos Shmii o gosar, en sån trevlig tjej!! Tar en liten paus ibland för att sitta vid datorn. Så här skulle man få ha det jämt mysa m kissar sitta vid datorn o känna sig glad!
Shmii sitter naglad på dörren så fort jag går ut därifrån nu när Zorro har tagit en vilopaus. Ska in dit snart igen…
Ute är det grått, har regnat massor hela natten. Det blåser iaf inte så hemskt längre.
Ha en bra dag alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
God förmiddag!
Jag packar för att åka ut i skärgården, till mina föräldrars sommarstuga, för att tillsammans med syrran måla storstugan som har sjögrästapet. Kan vara dags efter ca 30år!?!
Vi hörs på måndag! Ha några riktigt härliga dagar, allihop

Hej allihopa!
Sicken förmiddag det varit…..vi skulle ut för att kolla bilen inför besiktningen på vägen ut ramlar jag ner för trappan och förstör både byxor och knän. Sedan väl på väg till besiktningen slutar bromsarna att funka…..bromslangen har spruckit eller nåt så det har skvätt "sånt där" överallt känndes det som…..så det var bara att vända……
Något roligt är iaf Ada. Tog lite mer bilder på henne i fömiddags när hon lekte vid akvariet…..finns på fotosidan!
Hoppas alla får en bra dag trots läkarbesök och värk…..
/Emma och Ada

God morgon !
Vad är det för morgon idag…eländes elände..i många hörn ser det ut som när man läser.. Jag vaknade med nackspärr…Mulet ute ok för mig, det jag störs av i väderväg är när det är för varmt.
Nåt roligt hände här i morse…sambon uppe..ska iväg o jobba, alla katter i sängen, Snorkfröken Alma o Alfpojken ligger bredvid varandra o Ciggeslyngeln en bit bort. Då plötsligen reser sig Alf går till Cigge börjar slicka honom och lägger sig där med honom…Jag nästan grät..
Krya på er ni sjuklingar samt lycka till hos doktorn ni som ska dit.
Lite sen frukost här ( har faktiskt inte sovit så här länge)
Ha en bra dag !
#9 Nej, vad roligt, grattis! Det är nästan så man blir tårögd själv.
på pojkarna som kommer så bra överens.
Mitt läkarbesök gick sådär. Mer okänslig och ointresserad läkare har jag nog nästan aldrig träffat. Det kändes som att hon hade ställt en diagnos redan då jag gick innanför dörren. Mestadels baserad på min ålder, skulle jag tro. Pratade med min syster som sa att det läkaren inte var någon höjdare, och att många ringde dit och sa "Jag tar vem som helst utan HENNE". Så min syster skulle se till att jag får träffa en annan läkare. Blev sjukskriven en vecka.

Jag ska ut i skärgården idag på båttur och kommer tillbax imorgon kväll igen :)))
Skönt att komma ifrån lite.
#9 Skönt att det börjar arta sig!
#0 och 2 Krya på er båda!
#7 och 11 Hoppas du/ni får det bra i skärgården!
#8 Fina bilder på söt kisse!!
#9 Härligt att höra! gosigt…
# 10 Dumma läkare finns det tyvärr gott om.. Har själv träffat några 
Hoppas att alla övriga får hyfat väder iaf, här mulet med..tråkigt..man tappar lisom energin.. kom från jobbet nu, vet inte vad jag ska göra idag..blir väl en bok..eller Tradera kanske..
Ha en bra dag!
*burr* Tillbaka från stranden! Som jag har frusit!!! Vi har suttit nere i en sanddyna (påklädda) för att få lä, och huttrat. Inte ens sonen har badat, utan han har lekt i sanden med lite stenar och annat skoj man kan hitta på stranden.
Kan ju tillägga att vi var ganska ensamna på stranden, det var väl ett par familjer till eller nåt… Annat var det igår när man fick slå sig fram för att ens få en parkering!
*ha ha* Självplågeri ju att åka till stranden när det inte är sol!
Tråååååkigt väder!! Jag och alla andra vill ha sol!!
#14 Men det är ju sommar och då ska man väl vara på stranden… eller?!?! 
God natt och sov gott!
God natt!!!

God natt!!
Hoppas det är mer drag här i morrn…seeeg var sajten i kväll!