Blått var beställt!

…ny beställning anländer här….samtliga…varendaste en (jag förtydligar..)..tack..
supersöt såklart!!
Så söt hon är, och huvudet så gulligt på sné! Gullplutta! 

mer mer mer! ;)

Söt dam i en underbar pose! Hon ser ut att tänka "blir det bra så här?"
Vilken härlig bild

Vad ska jag säga…
Hon är helt underbar..Ser ut som en liten älva med magisk blick!Som om hon vet något som jag inte vet-om livet!
Ja- båda tjejerna är ju lika söta på olika sätt…Älskar ju verkligen spottar! -men solid blå är ju också fint..
Prickar eller blått…prickar eller blått…ja tur att det är mer än färg som avgör när man ska välja katt!!

De är ljuvliga…

Gosingen då. AnnaS jag är lessen i ögat. Kommer vara borta till söndagkväll då vi inte kommer iväg förrän imorgon bitti tidigt. Bygget tog två dagar längre än beräknat pga allt regn så vi kunde inte komma iväg onsdag. Hade så gärna träffat dig och åkt mellan två kattungesafaris tillsammans.
Skall dit och pussa på tösen med syskon en annan dag i alla fall. Så fort jag kommer hem! Kanske kan komma förbi om jag bilar till Göteborg med Hamlet och Himsi?!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#8 Jag kommer inte upp heller till helgen. Min arbetsgivare skickade inte ett komplett arbetsgivarintyg så jag fick det i retur = ingen A-kassa
Du får jättegärna komma förbi
Jag är i Karlstad från och med tisdag!

Så det kan bli. Känns lite bättre att åka nu. Kommer du upp senare då, eller hur blir det då?
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#10 Ja, så fort pengarna har kommit in på mitt konto.