MSK - Eskilstuna
Jag kommer inte, har lite andra planer.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#1 Tänk att det finns de som planerar annat än utställning!
Jag har inget liiiv!
*fnissar*

Jag kommer med Sara och Wilma

#3 Kul! Tror inte jag haft äran att träffa dem!?
Hmm jag ska nog till Kroatien, det smäller nästan lika högt som kattutställning…

#5 Ser verkligen fram emot att få se Tingeling! Ja, och att få träffa er och Tjorven också!
#6 Ja, nästan!
Låter härligt!

Nä, som vanligt kan jag inte ställa ut utanför Stockholmsområdet. Det går inga tåg så tidigt och hotell blir för dyrt.
Men Aje, kanske du kan bo hos någon av *oss*?

Eine, det har jag inte ens tänkt på….
Jamen då är det väl på tiden..

#10 Vi har ett gästrum…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#8 Åk med oss! I alla fall till FRÄSET i Uppsala. Men kanske även till E-tuna och träffa halvbror Pollux.

#10 Aje, nu vet jag ju inte riktigt än när o var jag vi ställa nästa gång, men du vet att du är mer än välkommen att åka med oss. Vi ställer sällan mer än en dag och åker så gott som alltid hem…Men jag kan återkomma till dig om när o vart vi ska åka..i god tid…och så ska jag ju vilken dag som helst komma o hälsa på i eran underbara katträdgård..nu måste förkylningen bara släppa helt..

hm… vi har inte fått plats :(
Står först på tur om någon lämnar återbud på kat III
#10 Aje, jag har planer på att ta en dagtur till Eskilstuna för att passa på och träffa MariaW samt Linus mamma Sara och syster Wilma. Jag kan ta bilen och åka tidigt, så du får gärna åka med mig. Vill gärna ha sällskap 
PS. Jag pm:ar dig också
Tänk på att vi har en grupp "Samåkning och transport" där man kan annonsera om samåkningar