Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 433 ggr
Strawberrygirl
0

Pussrumpa!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I måndags var vi fyra stycken som ställde kosan till de vilda Flobyskogarna för kattungesafari hos AnnaS (Jazz-Anna's). Det blev förstås fler bilder tagna, jag håller på att gå igenom dem alla nu så jag postar lite fler imorgon men den här var så söt så jag bara måste visa er den. En liten söt pussrumpa! heart3

RacerDonnans
0

HärligtGlad. Jag vill också vara med på safariLedsen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Sewena
0

Jag vill ochså vara med på safari..eller kafferep…!Skrattande Ser fram emot bilderna..

Lullan1
0

Åh, kattungesafari! Vad härligt det låter!

Spotless
0

Kattungesafari har jag aldrig varit på. Ledsen Men så där söta pussrumpor har jag gott om här hemma. Skrattande

Strawberrygirl
0

#4 Pussrumpor och pussmagar kan man aldrig få nog av! =)

Aje-T
0

AnnaS, hur många katter hade du kvar när de åkt? Skrattande

Strawberrygirl
0

#6 Hmm… tyvärr så hade hon nog alla kvar… jag försökte länge och väl dock.. tömde ut hela handväskan och la den på golvet och försökte lura in de små krypen… men icke! Hummzzz Anna har lärt dom väl! =(

Lullan1
0

#6 Men lite "svinn" får man väl räkna med? Skrattande

AnnaS
0

Kan meddela att alla är inräknade och på plats. Just nu har de övertagit soffan och det är helt otroligt hur mycket plats 5 kattungar, 1 kattmamma och 1 extrakattmamma tar! Jag sitter på kanten och mina föräldrarna i var sin fåtölj. Soffan är full liksom…

RacerDonnans
0

Vad har dom för extra mamma?

AnnaS
0

#10 Ariel tar över där hon tycker Juppi brister och det är nästan när det gäller allt…

RacerDonnans
0

Vilken tur att de har en extra mamma. Här är det Stacie som tar den rollen och tror att hon kan vara bättre mamma än sin egen mor. Det du. Ariel har ju trots allt en hel del egen erfarenhetGlad.

A-M.H
0

..det är bra att ni tvåbenta där förstår att lämna plats åt missarna…det är klart att ni ska sitta på kanten..eller på golvet ..Glad

..är du verkligen säker på att alla var kvar när kattnappargänget hade åkt ??? *ähum*..de är inte att lita på förstår du Flört

AnnaS
0

#12 Njae, i det här fallet är nog Ariel för mycket. Juppi känner sig överflödig och bortstött…

AnnaS
0

Oops!

Anna77
0

söt bild!!!!