Lycklig Zorro!
Zorro har på den sista tiden verkligen längtat efter en hona, han har med jämna mellanrum frsökt para sin mor vilket resulterat i hemska 'döds-skrik' från henne (ja hon är lite av en drama-queen).
Igår kom äntligen en söt liten kissa på besök! Här kommer några bilder från en av dagens parningar! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hehe lyckokillen :)
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#4 Jag gör! Jag gör! *viftar frenetiskt med händerna*
Saknar min lillskrutta, men hon har det så bra hos dig och Zorro där hon blir bortskämd med både det ena och det andra 
Vilken otroligt vacker kissetös! älskar hennes päls och färg!
#8 Det är så roligt att få ha henne här igen. En riktigt gosig tös fastän hon har en uppvaktande kille o massor med lustar! ;)
#6 Han är såååå lycklig, vägrar släppa henne med blicken!
#9 Hon är ännu finare i verkligheten, älskar lila kissar!! Vågorna är sånna som känns dessutom!! mmm
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Men Zorro då. Har du fått dambesök nu äntligen.
Förstår att du längtat! En graciös liten dam!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Hihi..härlig bildserie-särskilt för oss som inte varit med om en kattparning
Zorro helt underbar-och så nöjd han verkar!
Honan är ju också en sötnos..lila väl? Häftig färg!
Mysigt!

#12 Jo, hon är lila min lilla tjej
Det finns lite fler bilder på henne på min hemsida (sashimis.se) fast hon är svårfotad och kameran inte den bästa så bilderna gör henne inte riktigt rättivisa.
Roliga bilder! Zorros dejt är ju jättesnygg!!! Det kommer nog att bli riktigt fina krullbebisar där tror jag!
Nu är Zorro nöjd! Han har tagit en paus, han ville inte vara kvar inne i rummet hos en sån snygging så nu är det bara Shmii o jag som får gosa. :) Chino vill iofs mer än gärna in till henne men det är inte så lyckat. Zorro behöver nog bara vila sig, sen hon kom i tisdags em så har dem fått till det 17 gånger, som jag hört. Dom har säkert arbetat på mera oxå! ;)
Han drack en massa vatten, har gått på lådan o nu sover han. Laddar batterierna inför nästa rond!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Härligt! haha! Stackars kissar egentligen, aldrig får de vara ifred för matte och husse. Inte ens i den mest intima situationen.
Jättevackra katter båda två, kommer nog bli supergulliga bäbbar.
#16 Ja man känner sig nästan lite pervers när man tittar på o dessutom fotar dem i deras arbete! Zorro är väl dessutom inte så förtjust i publik medans Chino när han haft sina tjejer så har han inte parat om jag inte varit därinne. :)
När jag gick in till Shmii nyss ville Zorro med så då gick jag ut, han ville följa med mig ut igen men elaka matte stängde dörren…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Känner även ett styng av "stackars Buffy"-han har aldrig varit med om älskog alls
Men han vet ju inte ens om att den finns
….Inte heller Danne fick ju vara med om detta..
Men,men nu ska jag inte föra över mänskliga aspekter på katterna!
(vet att många hundägare går och tänker just detta-att deras älskling ska få vara med om "det"…men det kanske är värre att inte få fortsätta när man väl börjat, när de "fått smak på det" liksom och det funkar ju inte
…I naturen är det ju bara flockledaren som får para sig och det är-ska vara, matte/husse det..
)

..lyckos Zorro som fått para en så snygg och dessutom lila hona..det är få förunnat det..
Fina Zorro…och snygg hona! Blir små söta krullbäbisar sen då..