SAGA är åter till salu!
Presenterar här en av mina kattungar som åter är till salu, pga återbud. Mer bilder på hemsidan: www.fylgias.com
Kan ev, tänka med ett halvfodervärdskontrakt, med en kull. Men annars säljes hon som vanligt.
Hon har verkligen fina proportioner! Super öron! Tyvärr har hon för tillfället ngt kort päls.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

OMG vad söt!

dom är för söta om min man inte protesterade så skulle hon få bo här 
Visst ser hon härlig ut.
Hon ser helt ljuvlig ut! Härligt med spottade katter, eller hur? 

Otroligt söta båda två.

Puttinutt, så söt hon är!! Hoppas ni hittar ett bra hem till henne!
Åååh… :-) Fullkomligt ljuvliga.

Hon är ju något underbart söt, hoppas du hittar ett bra hem åt henne (dem). Min sambo har infört kattstopp här… *surar* Nåja, jag har ju fyra ändå… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hoppas det löser sig. Hon är allt bra söt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hur har det gått?
Fylgias har lite strul med internet just nu men jag vet att Saga fortfarande är kvar … :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tack cherish!
Hej, undrar vad det innebär med halvfodervärdskontrakt, jag är intresserad..
Söta små kringlor!Det kan inte vara någon match att hitta bra hem till dem!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hejsan
Jo jag kommer mycket sporadiskt ut på nätet. Halvfodervärd innebär att jag tar en kull på katten. Men då jag nu lämnar ut en av de andra katterna på fodervärd, så kommer jag antingen behålla henne, eller sälja henne. Kommer rätt köpare så säljs hon. (Har bara lite svårt att bestämma mej)
Men hennes syster är till salu fortfarande.
kan förstå att du vill ha kvar en sån skönhet 

Jasså? Du menar att hon är stilig? Hihi..nu rodnar vi här….*fniss* Ett kort, som faktiskt är tagiet av min femåriga son…
Hon ska ställas ut om mindre än en vecka…spännande…..Har bestämt att hon ska med till utställning i trondheim också..om hon kommer med förstås…

ååå man smälter ju, hon ser så nätt å fin ut.
den elaka veterinären hade mage att kalla min katt överviktig 

Ohh, jag tror jag avlider. Nu har jag dregglat ner tangentbordet. Sååå underbart söt din Saga var.
Vill ha faktorn var stor där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag kan avslöja att hon ska med på tre utställningshelger till, har Anmält henne till SW nu, även om vi inte har en sån stor chans.

Hon är såååååå vacker!! Trodde hon hade fått nytt hem redan…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

noop, ingen har hört av sig. Ska dock besikta henne innan SW….
Det måste helt klart vara så att marknaden för tillfället är lite mättad på cornish, eftersom söta fröken Saga fortfarande är osåld!

Jag har nu också lixsom varit lite halvhjärtad i mina kontakter med intressenter..så det kan ju vara en förklaring….
#33 Oj… Hon är ju verkligen vacker… Åhh jag har ju bestämt att inte skaffa en katt till förrens pojkarna är kastrater men man blir ju verkligen sugen! Skulle väl dessutom uppfylla 'kravet' på att va utställningsintresserad… ;) Hoppas du hittar ett hem till henne snart annars kan det bli farligt för mig, svårt att motstå en sån skönhet!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

*fniss* Vi kan väl byta ju!
Du vet ju vad jag vill ha….
#37 Jo, jag vet…
Har bara svårt att veta vart jag ska smyga in Saga isf… Hon är en sån skönhet, det var ju inte bra att veta att hon ff är 'tillgänglig'…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jasså du har bestämt dig nu. Bäst hon är såld före nästa utställning annars hinner du ångra dig igen
.
Hon är ju så ljuvlig och det inte bara till utseendet utan även temperamentet. Hon blir garanterat såld nu när du bestämt dig. DU har ju tidigare funderat på att behålla henne trots att du inte har plats för henne egentligen och jag förstår dig. Jag höll nästan på att köpa henne, Röskva eller Idun. Tur att Evita väntade kull så jag kunde stå emot.
Kissan, hon skulle matcha dina katter fint, fniss, kunde inte motstå att fresta dig lite extra.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#39 Tack!!
Visst skulle hon göra sig bra här hemma med mina busar!?! Tyvärr är det nog bara jag här som tycker det, ja o kissepojkarna också antar jag men dem andra två här hemma är nog inte så lättflörtade… :(
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hon har blivit stora damen! Jättefin ju!

#35 Hmm jag är ju en av intressenterna..
Vi talades vid innan du åkte till Övik..jag var lite "virrig" om du kanske minns(så ovanligt…
)
Men jag har också varit velig då jag tänker på så många katter/kommande katter så det snurrar i skallen.Jag vill verkligen hitta MIN katttunge,som jag vill ställa ut och om jag vill senare kan ha ev.kullar…Jag har en del drömmar om det.
Ibland känns det som att det vore skönt med en uppfödare närmre där man bor,men det behöver ju inte spela någon roll.
Det är ju så många färger/teckningar man vill ha-och man måste ju bestämma sig.
Men hon är ju ljuvlig!
Vi kanske hörs av?
Annika

#35 Ja,va bra, att du är här! Skulle maila bilder till dej va? Har totalt förlagt din adress! Det blev så mycket överallt, så jag mindes bara inte var det tog vägen! Du kan ju gärna pma mej om du fortfarande är intreserad, men då bara av saga, röskva blev ju såld lite pang bom så där….
#35 Hej Buffy-co. Jag bor också i Stockholm, men har köpt Gefjun av Fylgias. Och kommer även att bli fodervärd till Brisingamen från Fylgias. Och även om Fylgias bor i Krokom, så känner jag att jag har väldigt mycket stöd av henne.
Och sedan så har du så väldigt många fler uppfödare här på forumet, som också bor i Stockholm, som gärna hjälper dig. Plus alla oss "nybörjare" med samma tankar & drömmar som dig 
Saga är Gefjuns syster och otroligt fin!

#43 Jag pmar dig i morrn..hade missat att läsa detta!Nu är det lite sent..ska sova nu.
#44 Vad roligt -ja..Fylgias sa i tel att en av ungarna fanns här-det var ju kul!Tack för din info och uppbackning.
Jag har ju haft cornish i 10 år nu-men inte hållit på något alls med utställning.Jag vill börja med det nu har jag tänkt och förhoppningsvis kunna ta kull/hålla på med avel framöver..
Man får se hur det går och det är mycket att lära innan dess.
Jag har ju bara varit cornishtokig ägare tills nu..har nyligen fått avliva min första Danneman så nu är Buffy 7 år, ensam..men jag vill verkligen inte förhasta mig med unge-det ska kännas rätt.
Saga är dock intressant och supersöt…precis som din Gefjun är söt!

Jag har för tillfället bestämt mej att inte annonsera ut henne till salu. Då jag kommit fram till att jag nog har möjlighet att behålla henne. Men om det dyker upp alldeles rätta hemmes, så är hon dock till salu.
Snacka om beslutsångest va?!
Natta
Ja, och jag har ju fått hem Sagas försäkringspapper istället för Hugins från Agria - så jag trodde att Natta försökte prångla på mig Saga i smyg!
Inte för att jag skulle bli dödsledsen att ha en sån sötnos hemma! Men ändå. 

Ja, GISSA om Agria måste ha strulat till det. Men så kan det ju bli när man ska ägar ändra fyra katter på en gång, plus nyförsäkra fyra.
Vaddå många kattförsäkringar….Inte jag inte…
Chickan, jag har sagt till om Sagas försäkring och hugin. Jag hade uppgett att Hugin skulle skrivas över på dej, kollade för säkerhets skull. De skulle alltså bara lägga till chipnummret på Saga.
hihi, ingen fara på torpet från min sida!
Jag låter bara bli att betala räkninge då så ordnar det sig nog. Struliga Agria. Vad fin Saga är!

Nä, nu måste jag slp mej själv med något hårt i huvudet. Jag kan inte behålla henne hur tjusig och ön vilket supertemprament hon har. Jag låser mej för mycket för framtida avkommor om jag behåller henne. Men det ska vara verkligen rätt hem som hon kommer till.
Har till och med lagt upp en annons på blocket….
Virr katttanten Natta….

Skönt att höra att flera är virriga..Jag känner mig helt virrig och vimsig ibland
…
Och Saga ääär ju jättesöt!!
Virriga är vi nog alla lite då och då. Fram för allt när man står i valet och kvalet över något snyggt eller söt som man skulle vilja ha eller inte ha…

Åhhh, Saga blir bara vackrare för varje gång man ser en bild på henne!! Verkligen älskar den tösen!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
håller med #55! Underbart vacker är hon.

#53#54…*SUCK*…vad söt hon är
…!!!!

Lilla söta Saga
Önskar henne innerligt ett bra hem - hon har en särskild plats i mitt hjärta-fast vi ej setts..

Lycka till!
vilken sötnos!!
Hoppas hon får ett nytt hem.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Men visst är det 28:e July du ställer ut? Då får jag se henne live i så fall, yippiiiiee….

Hon är med båda dagarna. Så det är bara och komma! Men säg vem du är når du är där, har lite svårt för att hålla reda på vem som är vem…..

*viskar lite svagt att ni nog kan låsa denna tråd…hrmmm*

#68 Vill du att jag låser tråden, eller vill du göra ytterligare kommentarer? *nyfiken*

#68 hihi så hon blir kvar hos er ändå??
Jag är glad för Sagas (och din)skull-sötnosen

#69 jupp