Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 691 ggr
[Silkwaves]
0

Superduper skryt i stereo - sorry...

Nu kan jag inte hålla mig - ännu en underbar dag på Järva kattklubbsutställning och resultatet ? Två BIS !!! Jag kan bara inte fatta …

Först min egenuppfödda hona S*Silkwaves Anne Bonny (Molly) som bor hos Världens bästa fodervärd Anna med familj !! Hon blev BIS-junior

och sedan min härligt söta goa kattunge Dragon-Fly van Berkendonck (Libelle) som står och blir  BIS-ungdjur !!

Nyp mig i armen så jag vaknar !! Måste vara en dröm ?? Om inte så en Miljon tack alla trevliga gulliga ifokusar och övriga besökare som stöttat och hejat och hållt mig sällskap i två härliga dagar !!!

mumsikoff
0

Gratis, grattis, grattis!!!

LinusCRX
0

GRATTIS! Dina gullkatter är värda det!!! De är jättefina och värda alla BIS som finns!

Kan avslöja för er som inte var på plats….det kom en lite tår i Anki.Hs ögonvrå.

Hoppas du blev firad ordentligt när du kom hem!

Undar om jag får skryta lite i denna tråd också….. (Linus blev nominerad både lördag och söndag och jag har lite svårt att fatta det också…., sen kom någon Burma ivägen…)

Anna77
0

Superkul! Stort Grattis, vad härligt!!

Spotless
0

Oj, vad skoj! Grattis!

majsan
0

Jättestort GRATTIS..dina kissar är så vackra

AnneAlva
0

Grattis Anki, jag gläds med dig! Ingen är mer värd framgångar än du! *kramar*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

chikan
0

Jättegrattis! Kan man inte få se lite kort på vinnarkissarna?

Dragonrebell
0

Grattis! Vad kul!

[Silkwaves]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ä uusel på att a) ta kort b) lägga ut kort Generad  Men efter bästa förmåga kommer här ett på vardera…

[Silkwaves]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och den andra…

[Wiveka]
0

Grattis Anki och MonikaSkrattande

rexmamma
0

Åh, så underbart roligt!!  Grattis i massor!! Skrattande

Jag hade tänkt komma och kolla idag, men det kom annat emellan tyvärr. Det hade varit superroligt att få vara där och glädjas med dig!

//Mia

A-M.H
0

You Go GirlGrattis Ankie !!

Va' roligt !! Förstår att du fällde en tår, det hade jag också gjort. Åååh att jag inte var där idag (också). X-tra puss till lilla matvraket, det gick ju kanon trots "dåliga! matvanorOskyldig. Suuperfina tjejer !!

Passar på att säga grattis till Linus också. Bry dig inte om de där burmorna, en o annan sån kommer alltid ivägenFlört

RacerDonnans
0

Grattis Anki. Va fina de två raringarna är också. Kul med dubbelvinsten.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

Wow! Stort grattis!!!

trudelutten
0

Grattis! Det var en trevlig dag idag. Malva fick Ex1 och jättefint omdöme, och som extra bonus  lärde jag känna nya trevliga rexmänniskor.

Kmedist
0

Stort grattis från mig och Maija!

LinusCRX
0

Anki - bilder är ju proffstagna!!!! Urtjusigt!

MonicaLagerquist
0

Grattis ännu än gång Anki.Du och dina tjejer är väl värda BiS X 2.

Stolt ägare till tre La permer

smirik
0

STOOOORT GRATTIS Anki - vilken helg för dig SkrattandeSkrattandeSkrattande Du får pussa lite extra på dina 2 tjejer

kram

R&S

Buffy-co
0

Grattis-det måste kännas jättekul!
Njuut!

[Silkwaves]
0

Tack för alla vänliga ord Glad - Kissarna har förstås fått lite extra gott och jag och gubben ett glas vin, men nu får jag allt komma ned på jorden igen  för att pigg och nyter börja jobba efter semestern i morgon (blrrrk… fast det brukar kännas bättre efter några dagar…Fundersam)

chikan
0

Vad snackar du för goja Anki.H!? Det var ju jättefina bilder! Särskilt nummer ett stal en liten bit av mitt hjärta. Jättefin kisse.

Sashimis
0

Åh vad roligt! Stort grattis!!

Buffy-co
0

#10 Vilken underbar NÄS-katt!!Älskar rosa näsor…Kyss
Vem är detta?Så fin så…

(Finns ju en annan söt Näsan här ju..)

[Silkwaves]
0

Menar du den "lilla" rosa nosen som syns längst till vänster i bild ? Det är i så fall min Pip eller IP S*Gaohs Je t'aime som han heter till fint . Glömde nästan bort honom i farten  Generad Han fick ju sin femte CAGCIB i går och har då bara ett cert kvar till GIP . Lille Pip tyckte utställningen var Blää och när humöret är på det viset ska katten inte till panel och jag är supernöjd med hans cert . Linus blev ju NOM i kastrathaneklassen och det förtjänar han till 100 % Puss på Linus !!

Leffe
0
kissan78
0

Stort grattis till era resultat för helgen!!
Anki.H, att få Bis är en speciell känsla!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Kära nån! Grattis!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

jwen
0

GRATTIS Anki. Vad tråkigt att jag bara ställde ut på lördagen. Jag hade väldigt gärna fått se dina godingar. Men det får bli på nästa utställning. Jättefina kort!! I såna här lägen får man skryta hur mycket som helst, tycker jag Skrattande

Fritz
0

Stort grattis!

Buffy-co
0

#26 nje..det var faktiskt katten till höger-men när du säger det ser jag ju att det är en till rosa gosnäsa på bilden!!
Också jättefin!
Jag borde kanske fatta vem katten till höger är?GeneradMen har svårt att hålla reda på alla när jag inte börjat med utställning(ännu..) och träffat er alla personligen..
Vem är det?

[Silkwaves]
0

#32 Generad Sorry jag är själv så förtjust i min Pips rosa gosnos av modell större så jag tänkte direkt att det var den du såg… Den andra gosnosen - modell mindre - är min lilla Libelle eller Dragon-Fly van Berkendonck som hon heter till fint…

A-M.H
0

Bufffy..jag svarar år Ankie……det är Ankies import från Holland….Dragon-Fly van Berckendonck (Libelle) som blev BIS-ungdjur på utställningen..Cool

Den andra är som Ankie svarade hennes underbara kopparormsätandeFörvånad kastrat…Pip..

Buffy-co
0

#33 Ja men..Pip är ju lika bedårande-sätt in ett foto så man ser Pip bättre..Skrattande

#34  Ja just ja!Ormkatten som bryter mot lagen-hihi..men de överlever nog de små söta kopparormarna..Det är vi människor som kan gå för hårt fram mot utrotningshotade djur ju..
Hoppas inte Pip får lust och syn på huggisar bara-usch otäckt..Ledsen

Aje-T
0

GRATTIS Anki!!!!! De är verkligen underbara dina små prinsessor, jättekul! Vilken otur att jag inte var där på söndagen också…

Och Linus, massor av grattis till dig också, även om du knep Nom för Mauritz på lördagen…..Flört

LinusCRX
0

#36 Solly! det var inte meningen. Vi får ta ett snack med Glenn Generad

Hanna-H
0

STORT grattis, det måste vara fantastiskt roligt! Jag är inte ett dugg avundsjuk Flört Önskar jag hade någon katt att ställa ut men det har jag inte i dagsläget.