Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 241 ggr
Buffy-co
0

BILDBOMB!Styrman Buffy på nya äventyr..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok ….jag är på gång..Man tar det lite lugnt medan människorna stuvar och har sig..
Skönt att sola lite..

Buffy-co
0

Hmmm vilken tid de tar på sig..

Buffy-co
0

Nu då..vi börjar närma oss första anhalt-liten ö…kanske kan bli nåt?

Buffy-co
0

Nu börjar jag bli för*nnad…Hur länge ska jag sitta här och vänta??

Buffy-co
0

Kanske ska köra med mesvarianten och vara gullig??

Buffy-co
0

Inget händer ju!!

Buffy-co
0

Neh..nu j*klar ska jag fixa detta..

Buffy-co
0

Attans också..vatten runt om-hela däck avsökt-för långt att hoppa..

Buffy-co
0

Ja ja…jag har ju bra utsikt iallafall!

Buffy-co
0

Hör ni inte att jag är arg eller???

Buffy-co
0

Jag kan se ganska grym ut faktiskt..

(och matte -puckot bara fotar..GÖR något!)

Buffy-co
0

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE……
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…….

Buffy-co
0

Nu ger jag fasiken upp…verkar som vi ska sova nu..
Känns lite sisådär faktiskt..men lite kallt är det!

Buffy-co
0

Lite sur kan man väl vara iallafall ett tag-flytvästen vill jag ha på mig lite till-men nu somnar jag i ruffen!

Fortsättning följer…. med kommande promenader!
I ny tråd.

MartinaH
0

Vilka härliga bilder!! Vad tuff han ser ut i flytvästen! (Köpte en likadan till min Mysak förra sommaren, men han backade bara ur den…men märkte att han egentligen inte behövde den då han de få gånger han följt med somnat efter typ en kvart…så intressant var det att åka båt tydligen…*fniss*)

Buffy-co
0

Råkade för första gången skicka dubbelt 2 gånger (har alltid undrat hur det går till…nu vet jag!Otålighet..)så det blev lite många kort-ville ersätta dom med andra så jag redigerade..

(Har ju över 450 foton från seglingen-dock ej alla på Buffy som tur är..)

Lullan1
0

Men himmel sån söt bildserie! Han är ju en perfekt liten styrman, din Buffy! Skrattade gott åt dina bildtexter, du har verkligen fått till det! Skrattande

Har han inte trillat i någon gång?

A-M.H
0

…störthärlig bildserie…Cool

Buffy-co
0

#16 Nej inte ännu-han är faktiskt försiktig..och jag är en hönsmatte som kollar honom..Men jag skulle vilja veta att flytvästen inte glider av honom över huvudet om han trillar i..

Hmmm får se om vi kan testa försiktigt vid någon strand någon gång om det är varmt i vattnet..han är ju nyfiken på vattnet-men jag tycker det är bra att han har respekt för det och inte blir för dumdristig..
Var lite orolig i en hamn på Landsort-det var fullt av fiskar runt båten inne vid bryggan..Ville inte han skulle få "smak" på vattnet genom dom-så han fick inte gå nere vid låga bryggan heller där barn fiskade fisk i håv..
Efteråt ångrade jag det lite-han hade nog tyckt det var kul..men då kände jag bara att han kanske börjar hoppa ifrån båten då..

Någon som vet hur bra katter kan simma??

Lullan1
0

#18 Han är ju jätteduktig som sitter där så fint, även om han inte alltid tycks gilla båtlivet! Flört 

Jag har sett nåt tv program på tv, där de rehabiliterade en trafikskadad katt i en bassäng. H*n fick simma och träna upp sina muskler kroppen. Så visst borde de väl kunna simma rätt bra? Jag vet inte jag…

Buffy-co
0

#19 Hihihi nej han ser ju fasligt arg ut här-det var därför jag tog så många kort där.Han var mest arg för att han inte fick komma iland just då-och ivrig när vi kommer ut så där-sedan är så himla nöjd..Du får se senare..

Ok-jag har nämligen aldrig sett en katt simma-mer än tigrar tror jag det var..på Kolmården.

Hundar simmar ju automatiskt bra-men de behöver ju också flytväst på havet förstås..men det känns säkrare med den västen - en katt är så "lealös" att jag är rädd att han kan åka ur den..De kanske borde ha en rem mellan bakbenen också, som barn har mellan benen…

Eine
0

Uj vilken härlig skeppskatt i ordets rätta bemärkelse! Du lär aldrig behöva få råttor ombord med den vakten!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

Men vilken duktig styrman Buffy är Kyss helt underbar bildserie

Anna77
0

Vilken HÄRLIG bildbomb, tack för att du delar med dig!

Det är så kul att se fina katten i sin coola flytväst!

Han ser verkligen ut att njuta!

LinusCRX
0

Fantastiska bilder!!!!! Jag är så fascinerad över att han håller sig på båten så snällt. Söt flytväst har han också.

Aje-T
0

Fantastisk bildserie! Jag som är en riktig landkrabba blir sååå sugen på att ta med katterna till havs….

Anna77
0

Buffy är så coooooool