5åringens favoritbilder....
Här kommer en tråd med några av min femårings favoritbilder som hon varit med och tagit. Alla nu tingade. Efter dessa bilder kan man bli kär.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Glömde säga att det är Harmony och Heman på bild1.
Bild2 och 3 Hamlet leker!

Hamlet.

Bild4
Heman och Harmony brottas och Hugo tittar på i bakgrunden.

Bild5
Harmony

Bild6
Hamlet och Himsi. Ja tro det eller ej, men det är en bild på två katter och inte en som gör Yoga.

Bild7
Utslagna hjältar!
Hamlet, Himsi och Heman.

Bild8
Hamlet och Hugo brottas.
Skulle kunna fortsätta ett bra tag till då hon tog drygt 100bilder igår och ett tjugotal dagen innan, men här kommer sista för i natt. Kommer lägga ut en med sjuåringens favoriter också, något annorlunda tycker jag.

Måste bara en till som är en av mina favoriter bland hennes bilder.
Harmony som sträcker sig med mamma med flera i bakgrunden.
Att tassarna blev kapade var synd, men jag är ändå imponerad av många av min femårings bilder Bild9

Underbara bilder på underbara katter.
Ser fram emot att få se mer bilder som din 5 åring tagit

men gullpluttar man vill ju bara pussa på dem

Att katterna är fina - det vet vi alla redan - eller? ;-). Men är faktiskt imponerad av lille fotografen! Hon har tagit jättebra bilder. Och som du sa - hon har hittat fina vinkel - hon ser dom ricktigt från deras nivå! Vi vuxna orkar inte ofta och sätta os dit med kameran, vi tar bilder mera "utanför", men hon har hoppat rakt in i snmåttingarnas värld. Kanon serie!
Vilka härliga bilder!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Harmony ……

åhh så söta katter och fina bilder!! Min favvobild är den när de sover!

Åhhh vad man längtar..när man ser små sötnosar…
Hamlet har underbar teckning..

Jättefina foton!Bra val utav lilla femåringen
Hugo! Snyggis han med. Tingad? Jag har liksom precis fått upp ögonen för maskade katter, det är ju jättefint!

Vilken duktig fotograf!
Underbara bilder

#16 Han hade en spekulant i Stockholm men har inte hört från dem efter att vi kom hem från semester så snart måste jag låta någon tinga Hugo "riktigt" med avtal. Nu håller jag honom lite och skall försöka nå dem idag då det börjat trilla in flera intresserade bara denna vecka.
#11 Javisst blir man imponerad och bra beskrivet om hennes bildserie. Kunde inte förklarat bättre själv.
#9, #11 #12 #15 #17, ja m.fl Filippa hälsar och tackar.
#15 Javisst har Hamlet fin teckning och färger. Han har också störst öron och ser ut att bli helläcker. Varför skall det vara så svårt när folk börjar ringa och vilja tinga, att känna sig glad och se fram emot fina nya hem åt dem. Man vill ju bara behålla den och den och den………………

#19 Jag förstår verkligen hur svårt det måste vara att klippa navelsträngen med de små sötnosarna!!Jag blir så himla fäst vid alla djur jag lär känna..
Därav min tveksamhet att en dag börja med avel själv..men som fodervärd är en bra start!Då vet jag att kattungarna sedan inte är mina-att de bara är på besök-eller hur?????
*småvisslar*
Vaddå KAN BLI KÄR? Jag är upp över öronen KÄR i dem redan!!!!

Jag blir ju nyfiken på rummet/uteplatsen bilderna är tagna i. Verkar ju vara en hel nätvägg där ju!
Himla fina bilder på fina katter! :)

#22 Jag kan fixa en mer övergripande bild på rummet. Får be Filippa om hjälp så hänger det ihop i tråden
. Det är vårt favoritrum både tvåbentas och fyrbentas. 20km2 och på ena kortsidan ut mot altanen har vi en nätdörr på knappt 2m bredd och på andra kortsidan en myggnätsdörr så vi får genomströmning av luft. Är det riktigt heta dagar kan vi sätta en nätdörr på långsidan då vi kan öppna hela fronten om vi vill som är på 5m men nätet där blir också ca 2m så då kan man inte öppna fullt ut. Funderade i början av sommaren att göra 2x2m väggar där men det har ju inte varit så väldigt varmt denna sommar så det har räckt bra. Vi vill inte göra en enda stor 5m vägg innanför skjutdörrarna då vi vill kunna lyfta bort dem när man har gäster och vill öppna upp rummet fullt ut.
Detta blev en lång beskrivning men jag hoppas du förstår ungefär. Vi är jättenöjda med lösningen då vi har isolerglas i skjutdörrarna och isolerat tak och golv så vi med en gasolkamin firar jul mitt i smällkalla vintern i uterummet också.
Gissa hur fint julgranen speglas mot alla fönster i vinternatten.
Äntligen har jag slappnat av så mycket efter Fuffens-ordealen att jag orkar kommentera den här underbara bildserien. Fantastiska kattungar har du RacerDonnans! De har precis det utseende som både jag och sambon tycker bäst om. Även om vi tvistar om vem som är sötast. Sambon är ju väldigt svag för randiga kissar och tycker således att Heman och Hamlet är sötast. Vilka jag tycker bäst om är väl ingen idé att tjata mer om. 
De är söta hela bunten, men Harmony är bara fööör söt!!!

Ja Chikan jag vet ju vem du har närmast hjärtat
.
#25 Du har nog samma smak som Chikan.
Alla är sötast!!

Ännu en favorit från 5åringen!
Hamlet och 7åriga Alexandra!

#28 Gulligt…är det 7-åringen på bild då?
När kommer hennes bilder då?

Ja det är Alexandra 7år. Lovar att hennes bilder kommer snart. De är bara så många att gå igenom
.
gullig bild!!