Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 198 ggr
acas
0

7 VECKORS SÖTNOSAR

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara visa mina 7 veckors kottar. En "skog" av LILA OCH BRUNA ÖRON….Skrattande

www.rexicat.com

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

PiaW
0

Underbart Sööta!! Kyss

Vill haa, vill haa!!!

3velina
0

pussa på sötisarna från mejKyss

rexmamma
0

Sötnosar allihop Kyss

AnnaS
0

Supersöta!! Kyss

Men är det inte en svartvit sötnos där i mitten? Generad

Fritz
0

Jätte söta!

AlexH
0

otroligt fina!! blir riktigt sugen mina favvofärger, har ju själv en chokladpralin hemma :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Anna77
0

OJ!!!! vad underbara!!

mumsikoff
0

Söta!

Aje-T
0

Supersöta!

Spotless
0

De är verkligen jättesöta! Här kommer en slängkyss från "gammelfarmor" (eller nåt)!

#4 Nope, chokladvit kopia av sin far. Pappa är chokladvit, mamma lilamaskad, inga svarta bebisar här inte!

[Wiveka]
0

SötisarKyss

AnnaS
0

#10 OK, då är det min skärm som spelar mig ett spratt för katten till vänster och katten i mitten har helt olika färger Skrattande Lilamaskad är ju vansinnigt lätt att blanda ihop med blåmaskat tänkte jag på också…

Spotless
0

#12 Bilden i sig är ju mörk och (tror jag) tagen med blixt. Plus att han (andra katten från vä) ligger längre bak och mer inklämd än katten längst till vänster. Även på min skärm är han ju mörkare än katten bredvid, men inte så att jag skulle tro att han är svart. Å andra sidan har jag sett andra bilder av dem sedan de var små. 

Att mamma katt (Shangri-La Karma) är lilamaskad råder inget tvivel om! Mor, far och mor- och farföräldrar är ju alla lila eller choklad.

Bild stulen från hemsidan: (hoppas och tror att det är ok?) Det mesta av katten ligger ju i skugga men ansiktet som är i solen ser man ju.

AnnaS
0

#13 Jaja, jag är besegrad ;-)

Spotless
0

#14 Skrattande

Lullan1
0

Åh så söta! Kyss

Anna77
0

#13 vilken fin bild på supersöt katt!

Daniella
0

vad söta dom är

RacerDonnans
0

Myskatter!!!!!!!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Spotless
0

#17 Ja, en härlig bild! Han är så lik sin far (S*Spotless Midas) så det är inte sant!

#16 Visst minns du Midas?

Lullan1
0

#20 Ja… Om jag gör!!! *suck*
Jag har inte ångrat en sekund att jag tillslut valde Findus, men det är jätteroligt att få se Midas och hans avkommor här. Glad

acas
0

Jo det här med färgerna på de bruna katterna är lite lustigt. Den lilla Choklad/vita tjejen har ingen päls…. alltså nästanSkrattande väldigt tunna fina hårstrå, så hennes söta skinn syns igenom, medan den lille gossen och alla de andra har MASSOR med päls. Det är därför det skiljer så i färg. Först en bild på gossen, sen en bild på lilla "naken"tjejen Constance. som är till SALU för de som är sugna på en egen chokladbit….

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

acas
0

Lilla Constance Castanj som är till salu!

www.rexicat.com

chikan
0

#22 Han ser ju alldeles galen ut! Underbar bild! Glad Blev genast lite kär.

MagicPaws
0

Choklad och Lila *mums så söta*

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike