Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 899 ggr
LinusCRX
0

Cornish Kryss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick en släng av kreativitetslust igår och knåpade ihop ett litet korsord till er Skrattande

Linus har kollat att det är korrekt och min man har provlöst och korrigerat.

Detta är ett amatörjobb, så ni får räkna med att det kan vara någon miss.

Lycka till! Monika & Linus

PS. Lösningen publiceras i nästa vecka, så ni inte fuskar Skrattande

LinusCRX
0

Kvalitetskontroll Skrattande

AnneAlva
0

Wow, vad du är duktig! Ska genast sätta igång och klura. Glad Tack!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Men gud vad du är pysslig! Jättekul idé!!!

Ska skriva ut det och sätta mig med en gång och försöka lösa det.

Malin-A
0

va duktigt o göra ett sånt stort o fint kryss… ska försöka klura lite.. e jätte dålig på korsord =)

La_Joz
0

Åh, så roligt! Då har jag något att göra i regnet på min semester!

Va duktiga ni är som lyckas få ihop ett så stort korsord!!

MariaT
0

Tack!
Precis vad jag behöver nu när ungarna sitter med lördagsgodis och film.

Eine
0

Jisse vad du kan ! Vilket jobb du gjort, tack!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Aje-T
0

Åh va' kul! Typiskt att min skrivare inte funkar, får printa på jobbet på måndag istället!

Anna77
0

cool ide'!!!

LinusCRX
0

Kul att jag kan bidra till sommarpyssel!

A-M.H
0

..vad roligt..vad innovativ han är Linus..Oskyldig..oj f´låt Linus "mamma" menar jag…ska kasta mig över det…

La_Joz
0

För mig är det dubbelt så roligt! Först måste jag gissa vad det står, och sen får jag klura ut vad det ska vara!

Tror att min skrivare är ganska kass…

Lullan1
0

#12 Skrattande

A-M.H
0

…ha ha ha ha…ja det ska inte vara lätt..dessutom skrattar bäst som skrattar sist, har lite samma problem nu letar jag glasögon Kyss

La_Joz
0

Vad står det allra längst upp till vänster? Fundersam

A-M.H
0

…faaan oj förlåt, tyckte det skulle bli så kul, hittat glasögon, men ser inte ändå..högst upp till vänster.. La_Joz är det bara din o min skrivare som är kass..

chikan
0

Wow! Verkligen imponerande Monika! Och mina fina killar har fått vara med. Vad glad jag blir! Ska också skriva ut och lösa så fort jag kommer i närheten av skrivare. Så du får inte vara för snabb med lösningen!

Buffy-co
0

Men vad jättekul-älskar korsord..ska just nu lägga mig och lösa…har 2 korsordstidningar med mig-så mysigt att lösa i båten…OCH jag blev mycket hedrad av att Buffy var med!!
Han ligger här bredvid och hälsar att han är mycket nöjd..Flört-för natten nu utan flytväst!!
Han har varit såå ivrig och arg att han ej fått kommit i land ännu-men gått runt på båten där vi ligger och spejat-vädrat och skrikit nääääää…nääääää-(tog många kort-lägger kanske in här i morrn)så att de som satt och grillade  här bredvid innan regnet kom väl undrade om vi hade får på båten!Han är dock mycket nöjd-tycker det är urspännande!
Jo-korsordet ja- jag får skriva ut det när vi kommer hem..
Ser lite otydligt ut på skärmen,vet ej om jag kan läsa det-verkar vara flera som hade problem?Synd i så fall-du kanske kan förtydliga det i såfall ?Du har ju lagt ner sådant jobb!!!

LinusCRX
0

Jag ska se om jag inte kan få in korsordet i ett annat format… återkommer….

LinusCRX
0

Insåg att det inte blev något vidare i anant bildformat heller. Ser att man inte kan lägga in ppt-filer eller doc-filer, vilket skulle få den i bättre upplösning. Finns det någonstans här man kan lägga upp en sådan fil. Hittar inte det…..

Annars får ni gärna maila mig på monika.skold@gmail.com så kan jag maila över korsodet till er direkt.

/Monika

LinusCRX
0

Här kommer lösningen. För er som har skickat mail till mig och önskat få korsordet har även fått lösningen i mailen idag.

Lullan1
0

#21 Tack! Det var jättekul att lösa krysset, du får gärna göra fler små klurigheter om andan faller på! Flört

Aje-T
0

Attans, jag hann inte printa ut det….

Buffy-co
0

#21 Jag har mailat dig..missade dettta då jag var på semester och glömde sedan..Hoppas du har möjlighet att maila det fortfarande..
Tack på förhand i så fall…

LinusCRX
0

#24 fixar det….

Buffy-co
0

Tack snälla!-det var kul att lösa och självklart extra kul när ens egen kisse var med(och även Hugin och Fuffens..)

Gör jättegärna flera kryss åt oss-men jag förstår om det tar lite tid-man ska väl vara upplagd för det också..Skrattande
Har aldrig testat att göra(jo-när jag var liten men det gick ju inte så bra..)själv-svårt att veta hur man ska börja!?
Och att sedan få ihop det så att man får ord åt alla håll och kanter!