Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 511 ggr
Hanna-H
0

Kattbebisar födda..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…hos FIN*Shanoris i Finland! Första gången vi blir mormor/morfar efter egenuppfödd kisse, jättekul! Mamma är IC S*Brave New Curl Breaking The Law och pappa IC Fin*Darling-Isis' Kill Appeal. Det blev två små grabbar! Men vad tror ni om färgen på den färgade?

Hanna-H
0

En bild till

Eine
0

choklad? (fast min skärm återger inte färg ordentligt)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

mumsikoff
0

första bilden choklad eller lila, andra bilden blå?

hahah, visste jag inte bättre så skulle kag kalla det kanel…

Klurigt ;)

mumsikoff
0

Glömde ju att gratta! Hoppas vi får se fler bilder på de små grynen!

Hanna-H
0

Uppfödaren trodde blå, kanske bedrar bilderna mig helt, men jag tror lila efter de flesta bilder jag sett. Påminner massor om IDP*Shangri-La Ayahuasca crx c i färgen, som är morfars mor till kullen.

AnnaS
0

Det är absolut lila! Choklad är mycket mörkare och varmare i färgen. Kill Appeal bär med sannolikhet choklad eftersom pappa är chokladbärare.

Grattis till barnbarnen!

Spotless
0

Absolut lila! (denna gång har vi visst samma färg på våra skärmar Anna! Flört)

Grattis till att ha blivit morföräldrar!

Buffy-co
0

Hahaha till och med jag som helt okunnig i detta sammanhang tycker kattungen är lilaCool
Grattis-de ser urgulliga ut där med sin fina mamma!

A-M.H
0

Purple Heart ….lila….milde tid ..alla glödheta….så lila den bara kan bli…

…..finner inte ord, jo grattis är det bästa ord jag kommer på…grattis så vansinnigt mycket….

RacerDonnans
0

Färgen har du ju redan fått svar på men jag vill passa på att gratta massor.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gittan
0

Grattis!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Wiveka]
0

Grattis!!

Fritz
0

Grattis!

cherish
0

Grattis till småttingarna!! :) Måste kännas otroligt roligt att bli mormor o morfar! :) Ser fram emot fler bilder på hur de utvecklas … :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

smirik
0

Stort grattis till "mormor"Glad - jag skulle gissa lilla - tycker den ser för ljus ut för choklad

Eine
0

mm jag tyckte också för ljus för choklad och funderade på kanel.Jag har ju lila ungar här framför ögonen och tycker inte det ser likadant ut.Men min skärm har enormt med rödstick. Grattis till välskapade ungar iaf, får de väl vara vilken  färg de än är!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

Gulliga!!!

Leffe
0
mumsikoff
0

#16 Då funderar vi i samma banor dårå :)

Hanna-H
0

Som jag sa tidigare är ungens färg mycket lik IDP*Shangri-La Auahuasca's, alltså vår Kevins mamma (Kevin är i sin tur pappa till Breaking The Law). Hon är reggad som crx c. Här finns en bild.

http://www.pernillas.nu/cat/galleri/sofie11.jpg

Lullan1
0

Grattis!

Hanna-H
0

Nu har en annan, mer erfaren crx-uppfödare varit och tittat på ungarna och det har visat sig vara två honor, en vit och en lilasköldpadd. Skrattande

Elica
0

Oj, oj. Råkde på deras hemsida häromdagen, och var imponerad om bägge föräldrar - dom ser jättefina ut. Men fick två och två ihop först nu. Grattis till morföräldrar! :-) ………………Och lilasköldpadda låter bätre än man kan önska!

PiaW
0

Grattis till småttingarna!!!

Lullan1
0

#22 Hihi, så det kan gå!

Dragonrebell
0

Vilka sötnosar. Tjorven hälsar…vilka puddingar. Ja, han är sig lik. Det ska börjas tidigt!;)) Tro mig, jag har sagt åt honom på skarpen - inte säga så om småttisar Tjorven! De är för unga för dig din charmör!;))

acas
0

Grattis till de söta små flickorna, härliga färger.Glad

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com