Lilla Nephtys

Hon är jättesöt! Grattis till tillökningen!

Lilla skönheten, hon ser ut att njuta av utelivet 

Jättefin är hon!
Hon ser ut mycket fin!
Stilig tjej

Härliga bilder,,med vacker faluröd vägg i bakrunden!!
Måste säga att Nephtys har underbara långa ben!!(#2)Ja- hela hon är söt förstås..
Dessutom-Shmii…otroligt vacker färg!Är hon lila eller??
Kommer dock ha svårt att komma ihåg namnen på kissarna…lite svår-memorerade hrm
Härligt att de kan vara ute! Mina katter skulle nog verkligen uppskatta lite större svängrum än balkongen kan erbjuda. Fast Fuffens skulle nog inte nöja sig med att vara instängd. Fin är hon i alla fall. Och ännu finare i verkligheten!

#13 Ja, hon har långa ben min lilltjej och det stämmer bra att Shmii är lila. :) Namnen kommer från stamtavlan där Shmii heter Lakshmi och Nephtys då heter Nephtys, fast jag är inte säker på om det är det hon kommer få heta i framtiden. Jag är lite sugen på Groucho också (mest på skoj
) efter bröderna Marx. Kolla vad lika de är!
#14 Jo inhägnaden är verkligen uppskattad!

#15 haha, jo lite lika är de ju..och visst kan väl en liten söt tjej heta Groucho också….
Orginalet är dock inte lika söt som hon är!!

Riktigt snygg är hon! Och hon verkligen njuter av den friska luften, ser det ut som :)

Ubersöt är hon!!
superfina bilder på jättesöt katt!!!!

*pip* !!! Hon är ju för underbar lilla stumpan, saknar henne och framför allt när jag ser bilderna. Har noggrant sparat ner alla bilder i en liten mapp som heter "Nephtys" kort och gott. Värmer så gott att se att hon har det så bra med en superfin inhängnad och en gose-Shmii till kompis!
Mer bilder! Mer bilder!

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jättesöt!