God morgon 2007-07-28
God morgon. idag blir det soligt och jag ska jobba 8-24. Sköt om er idag

God morgon!
Hade glömt bort hur skönt det var att sova en hel natt utan att gå upp, lille man äter som han ska. Har vaknat till ett par gånger i natt o sett att han har diat…
Idag skiner solen så det är trädgården som gäller….
Ha en bra dag!
Morrn.
Sitter här och väntar på att klockan ska bli ett och jag ska få ringa och höra hur det har gått för min lilla bäbis inatt. Djursjukhuset har helt befängda telefontider och mellan dessa går det inte att få tag på dem utan att åka dit. Men jag förutsätter att de skulle ringa om det hade hänt något, om han blivit sämre. Väcktes klockan åtta av mamma som ringde och jag blev halvt förlamad av skräck, rusade upp ur sängen och lyckades nästan stuka foten. Pust. Så nu är det en lång förmiddag fram tills klockan blir ett som sagt.
God morgon! Här är lugnt och skönt.Hoppas på ett litet besök från Örebro, jag får se om de kommer.
Leffe, jobba 8-24? Det låter inte klokt ?
#1 Hoppas du slipper mördarsniglar…
#2 Lycka till.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God Morgon
Hoppas ni har vaknat till en ny underbar dag.
I dag är det lite ostadigt igen.
Men vi ska göra ett nytt försök att komma in till slussen och titta på alla båtar som ligger i hamn.
Måste passa på att åka in till stan i massor nu, för om ett par dagar börjar våra biltullar att fungera igen, då blir det inte så kul att åka in. dyrt!
Vad ska ni hitta på i dag då?
Ha en bra dag
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#2 Är det lugnt än så länge så är det nog lugnt också. De skulle garanterat höra av sig om han är sämre.
#1 Skönt att han äter som han ska.
Leffe får du dina 11 timmars dygnsvila! Du vet väl vad arbetstidslagen säger. Du måste sökta dig, vi är rädda om dig (pekpinnar från facklig ordförande)
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God förmiddag!
Har ett helt berg med tvätt att ta hand om sen vår semestervecka. Tvättstugan är bokad mellan 12-15, så jag vet vad jag ska göra idag… *suck*
Tänker på er chikan, hoppas att ni får positivt besked idag och att Fuffens snart är hemma hos er igen! *kram*
Hoppas att ni får en härlig dag!

God eftermiddag
Vaknade för en stund sen. Vad skönt det va att få sova. Idag ska jag till en kompis.

God eftermiddag alla!
Sundsvall är grått och trist idag. Inget regn dock. Själv är man gräsänka tillsammans med katterna. Förmiddagen har bjudit på storstädning och jag tänkte eventuellt passa på att göra om lite i lägenheten som överaskning till sambon när kommer hem på måndag. Det blir lite att stå i. Ha en jättebra dag alla!
God dag!
Idag är en lugn dag, ingen ork finns i kroppen (el knoppen).
Har varit på Hembygdsgården här och ätit våffla. Det är så vacker där, man blir rofylld. For sen på en handelsträdgård och insöp dofterna och synen av dem vackra blommorna. När orken kommer tillbals ska det grävas en damm!
Ha en bra dag alla!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
God eftermiddag!
Har varit iväg till Jordbro och tittat på utställningskatter och träffade även några ifokusar. Mycket trevligt!!! Hoppas det gick bra för alla era katter, vi åkte iväg innan allt var klart.
Härligt att höra att Fuffens är bättre!!
Idag jobbat och klippt mig! Har lugg för första gången i mitt liv.
Välkommen hem Lullan1!! Fika nästa gång!
Ha en härlig kväll allihopa!
#11 Tack Anna! Det blir nog ganska snart hoppas jag! 

God morgon eh eh…!
Varit i Jordbro jag också..och träffat en massa tjusiga cornishar..och deras trevliga mattar…hade ingen katt med mig så jag hade verkligen tid att titta på alla snyggingarna…babbla en massa kattbabbel..dessutom hade vi ett eget iFocus fika..mycket , mycket trevligt. Kul att ha ansikte på dem (som man inte känner sedan tidigare vill säga) som man "umgås" med på forumet.
Hoppas vi ses snart igen och att jag har då med mig min svarta panterpojke utan kulor.
Börjar snart bli en repris… Har varit Jordbro på kattutställning med Linus. Jättetrevligt fika kan jag hålla med om. Jätteroigt att träffa alla Ifokuskatter och deras ägare.
#13 ser fram emot att se panterpojken på utställning framöver, men risken är väl att jag kommer utan katt då… om det går bra imorgon oxå 

Godkväll
Är åter "hemma" hos fodervärden (alltså Brisas, men tänk vad bra om man kunde ha en egen fodervärd, som står för skjuts och mat? Fast det är ju nästan det, TACK Jwen!) Och har ätit middag, och tar det bara lugn.
Tack för underbart sällskap på utställningen, alla som var där, SÅ roligt att få träffa er. Ser fram emot att få träffa Cigge på nästa utställning, eller hur?
Efter middagen, så gick jag in o vardagsrummet, och gissa va!? Saga och Freja, de två systrarna, som ju bott i från varandra i ett par månader nu, låg och kramades och sov! Såååå sött.
Ha det bra allihopa!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#15 Vad mysigt att de låg tillsammans! Mina blev ovänner idag *suck*
Sitter ensam ikväll och ska äta godis och kolla på en bra film.
Önskar alla en fin kväll!!
god kväll! alldeles utsjasad efter den första av tre heldagar i mariefred på hundutställning! Vi ha specialen imorgon för Faraohundarna så det blir mycket jobb! Jag kommer vara totalt slut på tisdag!
Tur att man har en kelen Sture att komma hem till som tar hand om en
#17 Bilder tack! *ber snällt och blinkar*
Sov gott!

god natt