God Dag den 7 Juli
Sitter ute på soldäcket och virkar meloner,det är varmt,varmt idag.Det går åt mycket vatten till alla djur idag.Mina grekiska vänner sköldpaddorna njuter i fulla drag,de tror väl de har kommit till Grekland.Kattungarna blir sju veckor idag redan.Äntligen har det blivit fart på deras ätande,de har varit lite senare än tidigare kullar med att äta sin kattungemat,mammas mat har visst varit väldigt god.men nu blir det rent i skålen i alla fall.och växer gör de.Hoppas vädret håller i sig för nu har jag SEMESTER!!!!!!!!!

Då var power big meet slut för denna gång. var ute på fältet både lördag och söndag. Det jag reagerar på är att så många gnäller på att det skitas ner en massa under PbM. Under fredag och lördag hittade jag totalt 2 flaskor på fel ställe på hela fältet men när vi åkte finbilscrusingen så var det skit överallt. Det är mest alla som kolla på som skitar ner.
Jättetrött efter att ha hållt igång så mycket och om ett tag är det dags att åka iväg igen, jag och gubben ska på kryssning då vi firade 7 år som gifta igår.
Hoppas ni alla får en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
I går var det en härlig dag i Norrtälje. Idag var det en minst lika härlig dag i Vaxholm
Sköt om er

Här hemma är det nu tomt. Abbe flyttade idag. Var ner och lämnade honom till foderhusse Olle som passerade Örsundsbro. Nu hoppas jag att han och Stella snabbt ska bli kompisar.
Stolt ägare till tre La permer
Vilken härligt skön helg det varit.
Ha en bra dag