Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 345 ggr
Lullan1
0

Äntligen semester!

På måndag är det min första semsterdag!!! Jag kan knappt fatta att jag har hela 4 veckor sammanhängande ledigt Skrattande 

I morgon (söndag) åker vi till fastlandet, först blir det en dag på High Chaparall, sen bär det av till Ölands djurpark ett par dagar, sista dagen på torsdag ska vi tillbringa i Kalmar på bl.a IKEA *längtar*
Det ska bli jättehärligt att få komma iväg en liten sväng!

Jag kommer att sakna iFokus och er alla här, jag har väl säkert en hel del att läsa igenom när jag kommer hem på fredag, men det ser jag bara fram emot!

Hoppas att ni får en bra vecka! Ta det lugnt och sköt om er!

Kram Linda

Leffe
0

Ha en riktigt trevlig och skön avkopplande semester.

smirik
0

Ha en riktig skön semester hoppas ni får sol och inte enbart regn under dem 4 veckorna.

AlexH
0

ha en riktigt trevlig semester!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

jwen
0

Ha en jätteskön semester, lullan. Hoppas ni får mycket sol Skrattande

Eine
0

Njut och slappna av.Glöm alla måsten och vila ut ordentligt.Ta med några olästa böcker för säkerhets skull, vädret kan man aldrig lita på, och man kan läsa både på solstol och hemma .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

Min son och jag ska också till High Chaparall. Vi kanske ses där Lullan. Hur man nu ska kunna urskilja någon i det folkvimlet.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

LinusCRX
0

Ha en jätteskön semester. Hoppas det inte blir för blåsig överfart idag. Såg att det skulle blåsa rätt rejält.

Spotless
0

Hoppas ni får en härlig semester!

Kram till er alla och nospussar till Findus!

flis
0

Hoppas du får det skönt på semestern. Mycket vila och lugn och ro. Själv ska jag jobba 3 veckor till. Puh!!

Anna77
0

Åhh vad skönt för dig/er

Ha det jättebra!!!!

Kom och hälsa på mig och Näsan på en kaffe innan båten går från Oskarshamn om du vill?

Jag bor bara ett långt stenkast därifån!

Ha en suverän semester. *kram*

mumsikoff
0

Hoppas du får en underbar semester!

Lullan1
0

Tack snälla!

Vi är nu hemma igen efter några blöta men härliga dagar på fastlandet! En liten tröst är väl att det mestadels har regnat här på ön också.

Hur hade ni det på High Chaparall Gittan? Det var ju inte så mycket folk där (pga regn förmodligen) så vi borde ju ha sprungit på varandra! Vem vet? Flört

I går var vi på Ikea i Kalmar och det var fantastiskt! Så det blir nog snart en tripp över igen för att handla lite mera, det är ju så mycket som man kommer på att man behöver när man går där inne och myser och tittar….

Anna77
0

#12 Var på Ikea igår det var kul. Hör av dig nästa gång så ses vi då. Ha det bra!

Lullan1
0

#13 Självklart! Du kanske vill följa med till Ikea och vara smakråd? Flört Det skulle jag behöva!

Anna77
0

#14 Gärna!! Det är så kul med inredning!! I love it!!!!!!