Vet inte hur jag ska göra...
Har här under omplacering skrivit en annons om våran underbara lilla Chloe som inte kan bo kvar hos oss pga dotterns allergi. Dagarna går och jag har även försökt att annonsera på andra ställen. Hon är ju bara drygt 3 år och jag vill sååå gärna få ett bra hem till henne där hon får all den kärlek och uppmärksamhet hon behöver.
Har ni något tips och råd vart man kan vända sig om man är i behov att sälja sin kisse? Är i desperat behov av hjälp. Vill ju heller inte skänka bort henne då hon är väldigt värdefull för oss och vill inte att hon hamnar i vilket hem som helst…
Snälla hjälp mig…
Kram från Flashieangel (Sofie Strand)
har du provat med nordiska rexringens omplacering?
Har annons ligger där också…och även på blocket :/
Jag kan höra mig för om någon är intresserad,ibland kan det dyka upp kattungeköpare som önskar en till vuxen som sällskap,hoppas det ordnar sig på något sätt.katten är ju jättefin,ska väl ej vara svårt att bli av med tycker jag.jag lovar göra det jag kan för att hjälpa dig.
Åh va snällt av dig 😃 vill så gärna att hon ska komma till ett bra hem. Men de verkar svårare än jag trodde…
Sommartid kan det vara svårare.Många boar in på hösten och skaffar djur då .
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Sant, det har du rätt i, men dottern kan inte ha det så här ända till hösten…
be en vän eller släkting ta hand om katten tills du hittar ett permanent hem Det brukar ofta finnas någon som kan en period.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Kontakta kattens uppfödare. Ibland kan de hjälpa till.
Stolt ägare till tre La permer
Har självklart kontat uppfödaren, hon skulle kontakta sina andra köpare och se om någon va intresserad men har inte hört något ännu…
Vi får hjälpas åt att hålla ögonen och öronen öppna allihopa.
Tänkte bara säga att vi nu hittat ett kanonhem till Chloe, hon flyttar in till ett par som bor i hus och även hade en cornish i redan, också en helvit fast med gröna ögon. Hon kommer få det riktigt bra där, det är jag säker på.