Hantera inlägg..
Jag tänkte bara att jag skulle påminna er som inte kommer ihåg-eller er som inte lärt er att man kan gå in och redigera det man skrivit-inom en viss tid(om man ej är Medarbetare..)Minns nu ej tiden
hrm..men det är nog någon timme el.så..
Själv redigerar jag ständigt då jag har svårt för att se om jag hoppat över bokstäver osv(-konstigt nog syns det bättre när man skickat inlägget..hm)jag är lite petig med sånt..
Alltså-ni kan gå in och ändra stavning,ändra bifogat foto,ta bort något som blev tokigt osv..
Det är bara att klicka på den röda texten till vänster om inlägget"hantera inlägg" och sedan väl där finns olika alternativ "redigera inlägg" trycker man då..finns även "flytta inlägg"men det funkar inte för mig.
Så man behöver ej låta dubbla inlägg ligga kvar, eller något annat som man irriterar sig på.
Men som sagt-går bara inom denna tidsram..tyvärr!
(Upptäcker ibland saker jag vill redigera då det är för sent-typ felstavning)
Bara ett litet tips…

..ja ha ha ha ibland när man läser det man publicerat så ser det ut som om man är mentalt retarderad eller inte hade godtjänt i rättstavning…speciellt om det har varit när man skrivit om något som har "hissat" upp en lite..ibland redigerar jag om jag hinner i tid…
..sen kan jag erkänna att lite datoranalfabet är jag ..fattar fortfarande inte hur jag ska få bort pilarna när jag lagt in en smiley från smileycentralen..o jag gillar ju att lägga in smileys…
#1 Markera bilden då får du i lilla menyn ovan en ikon som ser ut som en avbruten kedja tryck på den

#1 Ja..hihi fastän jag redigerar och har mig så kan det ändå bli konstig svenska ibland….
Jag ligger också ofta i sängen och skriver-en inte så bra skrivställning-får skylla på tangenterna också faktiskt!-mycket Cornish ludd mellan dom
så de fastnar ju ibland..
Jag menar absolut inte att vara språkfascist!!!!
Utan dettta var mer för att tipsa de som inte upptäckt att man kan gå in och redigera i "Hantera inlägg"
Mig stör det inte om andra stavar lite tokigt eller förväxlar bokstäver,skriver på "svengelska" eller vad som helst!
Men det stör mig när jag själv skriver fel…
Ingen ska vara rädd att skriva i ett forum för att man tex har svårt för att stava menar jag, dyslexi är ju också så vanligt och det bör alla ha förståelse för.
Och som sagt oftast förstår man ju precis hur det gått till-att man varit för snabb och snubblat på tangenterna!
Jag snubblar ofta på dom..och har också en förmåga att vända på bokstäver ibland..(särskilt i korsord-jag vet jag ska skriva-men skriver en annan bokstav-som jag direkt får radera..!Hm-undrar vad det beror på-gjorde inte så när jag var yngre-tror det är någon stress-grej det med..)
Alltid bra med råd, tycker jag!!!
tycker det är jättebra att kunna gå in och ändra om man stavar fel!