Goddag den 2 juli
Nu är det Juli och semestermånaden har börjat.jag ska bara jobba den här veckan sedan är det semester.Det blir väl camping någon vecka.Vi tar alltid solresa i januari så jag får vänta på det ett tag till.Men det finns mycket vackert och sevärt i Sverige också.Hoppas bara det blir varmt och skönt.Jag är hemma på lunch,matar kattungar och tar det lugnt en stund.ha en bra dag.
Det finns jättemycket fint att kolla på i Sverige. Jag åkte mycket runt i landet en gång i tiden på semestrarna

God middag.
Jag vet inte vad ni har för tideräkning i Kumla?Men här i Örsundsbro har vi andra juli idag.
'Vi ska straxt åka in och besiktiga Abbe som flyttar imorgon.
Senaste dagarna har vi pysslat med att tapetsera om ett rum.Nu börjar det bli klart och bara lite städning återstår.
Stolt ägare till tre La permer
Aj aj aj då!!!!!!
Härligt med semester! Jag har "Semester" resten av året. Dock är det ingen dans på rosor att vara mamma ledig, PUH!
Men ett leende från min lilla Tilde och energin kommer tillbaka. Har lyckats bli förkyld 2 gånger i juni och lilla Tilde fick sig också en liten förkylning. Tilde har redan blivit 7 veckor gammal och har börjat upptäcka katterna.
Sookie har dock noll respekt för Tilde. Hon kan krypa upp på amningskudden och mysa med oss för att sedan försöka gå PÅ Tilde för att ta sig vidare. Så det är full rulle här hemma med "3" små barn och alla vill ha och kräver min uppmärksamhet. :)
vilken gosig liten tjej du har.vad tiden går fort redan sju veckor gammal.