Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 191 ggr
Malin-A
0

Stora tjejen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

llilla Blondie börjar bli stor nu, va ett tag sen ni fick se bilder på henne.. hon e lika underbar nu som hon alltid varit.. =D

första bilden..

Malin-A
0

andra bilden =)

Malin-A
0

tredje bilden..

Malin-A
0

o såklart en bild på "favorit" kompisen Lusse =D

AlexH
0

Jättefin tjej!

Vad smart att sätta ett kompostgaller framför fönstert!!! Det ska jag genast testa så jag kan öppna upp fler fönster!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Anna77
0

jättesmart fönsterlösning!

Vad stor hon blivit snygga tjejen! Härliga öron!

ChatNu
0

Ååå!! mammas bebis..har ju blivit stoorKyss
Hon har verkligen vuxit & blivit så elegant lilla damen ..
Är såå partisk när jag säger att hon är så fin & underbar.
Och ``lilla´´ Lusse är ju urgossig han med..Blondies vita springare är han..Glad
//Maria

Malin-A
0

ja fönsterlösningen är väldigt smidigt, gallret går inte ända upp men vi har dragit ner persiennerna så dom går omlott med gallre då kommer hon inte ut där heller, hon klättrar gärna i gallret.. d kanske inte är så snyggt men väldigt praktiskt =D

haha Maria inte är du partisk inte =D hahah

tack ni andra.. hon e så go, men myyycke spring i benen, hon har sina race här på kvällarna =)

mumsikoff
0

sötis!

Aje-T
0

Sötnos!

Hur har ni fäst gallret? Det ser verkligen smidigt ut och mycket snyggare än våra hemsnickrade myggnätsramar…..

chikan
0

Gullungen!

smirik
0

# 3

Helt underbar bild - det verkligen kärlek

[Wiveka]
0

SötnosKyss

Spotless
0

Åh vad fina de är tillsammans, Blondie och Lusse. Jättehärlig bild!

Malin-A
0

tack alla =D ja Lusse o Blondie e härliga tillsamans, hon tex. vill att han ska jaga henne o ibland går hon fram till honom o attackerar öronen =D

#9 vi har satt fast dom intill fönsterkarmen o så sitter d två klämmor kan man säg som håller i gallret på ena sidan.. på andra sidan har vi satt fast gallret vid den som man drar persiennerna upp o ner.. =) o sen binder man snöret för gallret så d inte kommer nånstans.. väldigt svårt att förklara.. hmm.. kan ju försöka ta kort på hur vi satt fast d o visa…

Aje-T
0

Hmmm, ja ta ett kort, för jag fattade inte riktigt….Generad

Malin-A
0

här kommer lite bilder..

första bilden är på dom klämmorna jag mena, dom sitter i fönsterkarmen, fastskruvade..

Malin-A
0

så där ser d ut på lite längre håll… d sitter två st..

Malin-A
0

på andra sidan sitter ju den som man vinklar persiennen med. gallret sitter bakom den så den håller i gallret (se bild) bilden e lite suddig men man ser ändå lite.. =)

Malin-A
0

här e hela fönstret så man ser persiennen är nedsänkt en bit så katten inte kan ta sig ut genom att klättra.. vill man ändå ha nät där så går ju d o fästa på nått vis också..

Malin-A
0

o sen i miten av dom båda gallrena sitter d sånna "skruvar" =D

Buffy-co
0

Smart lösning..verkligen bra mot att behöva köpa svindyra galler-som är mot  inbrott..
Jag har inget alls utan bara smala glipor runt hela lgh samt innätad balkong..Men ibland är det ju så varmt(ja tack-kom nu värme!!)att man storkar ändå inne, trots tvärdrag..

Men - det kanske är jag som är puckad-förstår inte riktigt det där med persiennen??Fundersam
Hur sitter den fast så att de inte kan smita mellan galler och persienn?

Anna77
0

smart! tack för att du visar bilderna!

Malin-A
0

jag har dragit ner persiennen ett par cm över gallret.. persiennen sitter bara fast med en ståltråd som e lindad runt gallret.. Blondie har klättrat i gallret några ggr men hon klättrar aldrig upp till persiennen.. förstår du nu?  Skrattande

Buffy-co
0

Ja!!Tack då gick det in i min tröga hjärna..Cool

Smart som sagt detta..Nu är ju inte mina fönster konstruerade på samma sätt-bor i lgh i stan-men man vet aldrig vad man får för ideer..
Bra att ha olika lösningar på innätningar osv i bakhuvudet!

Malin-A
0

ja precis.. kan va kul med ideèr, o lite inspiration =)

Leffe
0

Blondie är både stor och snygg

Aje-T
0

Ursmart lösning, men kan man ta bort dem eller sitter de permanent?

Lullan1
0

Vad stor hon har blivit, vackrare och vackrare för var dag som går!

Malin-A
0

nej man kan ta bort dom enkelt.. bara man flyttar på allt som står på fönsterbrädan =)

tack så mycke hörrni… Blondie blir så stolt över alla vackra olrd hon får… Kyss

Snusan
0

Åh vad söt lilla Blondie är Kyss Men jag är väl partisk som är mormor Hemlis Diva och gänget här hälsar till henne och "lilla" Lusse .

Kram/Mamma