Hur lägger man in film
Här på forumet..Hjälp önskas
bra majsan…jag vill veta jag med..har söta små filmer jag med

Jaah vill se massor av filmar, det är så roligt. Jag har skapat ett konto på photobucket.com där jag ligger upp filmerna och sen länkar jag ditt. Vet inte om det är möjligt att upplada filmer direkt här?

Jag tror att du måste ha filmen på någon sajt typ photobucket så att du har en adress som du kan länka till.
Dvs du skriver ett ord, tex. FILMEN och sedan går du tillbaka och markerar du det ordet-sen klickar du på kedjan(skapa länk) uppe i raden ovanför bildrutan(en bit inifrån smilisen..) då kommer en ny ruta upp där du kopierar in adressen dit din film ligger, kryssa i "öppna i nytt fönster"-sedan ok (eller vad det nu står)
Då har ordet du skrev blivit länk-markerat (i rött har jag för mig) och du kan skicka inlägget.
Färdigt!
Var det förståerligt??
kostar det att ha på photobucket ? Är inte det lite jobbigt att lägga upp där?

Photobucket är gratis och jag tycker det jätte enkelt att ligga upp film - själva uppladdningen kan ta lite tid men proceduren är väldig enkel 2 klick och sen laddar den upp.

#4 Kostar inget-men själv gillar jag det inte..tyckte det var struligt-men jag gillar inte när saker går långsamt..
Det var länge sedan jag "var där"- la in lite foton för att kunna lägga in i ett annat kattforum-men ej aktiv där..

Hahaha ..nu har vi lyckats svara samtidigt 2 gånger smirik !!

Okay..tack för svaren, jag provar nu