Bilder till augusti månads Cornish
Nu behöver vi bilder till Månadens Cornish - augusti 2007 inget tema
Skicka in bilderna i den här tråden senast 25 juli.
Obs! Endast en bild per katt!
Ägaren till vinnarbilden får en större Avatar om denne inte redan har en sådan
Juryn består av
Lena - Sajtvärd på Hittekatter iFokus
Pia - Sajtvärd på Katter iFokus
WesthKiowas - Sajtvärd på Norsk Skogkatt iFokus
Celia - Sajtvärd på Siames iFokus
IdaJ - Sajtvärd på Perser iFokus
K.Nowak - Sajtvärd på Djurfoto iFokus
LeffeD - Sajtvärd på Cornish Rex iFokus

Bra Leffe!!! -att ha som krav ett foto per katt!!
..känner mig själv träffad
*harkel*-det måste blivit för många foton förra månaden!!(som tur är var jag inte ensam om det..men slog kanske rekordet-glömde liksom bort detta med antal i ivern över alla foton man inte kan välja bland.)

Ihhh, Lily är helt bedårande, det räcker väl med henne som bidrag, saken är biff!

Fina bilder!
Fina bilder alla"!!!
#6 vilka vackra ögon han har!!
#9 Jäpp, man trillar ofta dit när han ber om något och blinkar sött….
#10 mmm det förstår jag…sötgrabben…
#12 En av mina favoritbilder! Och nu har jag ju en själv, som jag har visat förut.
#13 Wiiii gud vad söt hon var när hon var liten! jättegullig bild.
Tack chikan!
#12 kan bara instämma att denna bild är helt fantastisk och #13 jättesöt och så får man dublett på en gång!
Jag kan inte välja! Jag har en jättegullig bild som jag tog igår när Fuffens och Hugin ligger och sover. Och så har jag en ganska så rolig på Hugin och en som är jättebra som bild på Fuffens. Ni kommer ju garanterat att få se alla tre bilderna oavsett vilken/vilka jag väljer att lägga in här. Men måste bestämma mig först!

#19 Vad länge du måste fundera….. Nyfiken ju! 
#20 De verkar vara dödspolare. Härlig bild!
#21 Daytona - jättesöt!!!!
#22 Hihi, ja men det är svårt! Men nu har jag nog bestämt mig. Eller, det får bli så här i alla fall. Lägger in Fuffensbilden nu, men avvaktar och ser om jag lyckas fånga Hugin i en bättre vinkel lite senare. Har ju trots allt några veckor på mig.

Oj vad mycket söta katter…så mångafina att jag inte orkar rabbla upp er alla!!
Blev nu helt betagen av#24…underbar bild och katt!
Rosa gosnos..så himla sött!
Sture står över :) det är alltför tuff konkurrens och vackra bilder.. vilken läckerbit Daytona är!!

Oj, va mycket fina kort ni har på era missar. 

Bild nr 12
Sätter in mitt hjärtekort! När tar Bayzen hand om sin lillasyster Lucy som vägde 69 g vid födseln och sov sig igenom kattungeåldern. . Lusan är idag frisk och glad som alla andra, men det tog tid att sluta oroa sig. Mamma Buffy slog i magen i en bordskant 3 dagar innan förlossningen och hade blödninger så lillfröken kom ut utan fostersäck och jätteputtig. Tidigt så pysslade syskonen om henne och nästan lekte/vaktade i omgånger. Djurvärlden är makalös!

Bild nr 14
Nepthys alias "Spottkobran" ställer upp och kämpar om titeln augusti månads cornish rex!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj, det här var skoj! Nu måste jag ju ta mig tid att leta igenom mina bilder för att se om jag har något att bidra med.
#12 Urläcker bild, verkilgen!
#13 Precis så gjorde Juno när hon flyttade hem till Thomas!
#33 Vem är Juno? Det är min söta lillasysters vackra namn. Måste vara en fin katt. ;)
Bild nr 15
Skickar en bild på Alma på från hennes utställningsdebut Bollnäs 14/4, 3månader och en vecka gammal…

#36 Verkligen en vacker katt! Det är så himla fint med oddeye och vita katter. Sambon tycker då rakt inte som jag. Annar skulle det nog ha bott en vit katt här hemma och inte två röda… Ska visa bilden för min syster vid tillfälle.

Bild nr 19
Då skulle jag vilja bidra med S* Lexingtons Clarence Canel 6 veckor gammal LINSLUS
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Bild nr 23
Å så kommer Clerence´s syster S* Lexingtons Constance Castanj. 6 veckor och självsäker…o söt.
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Bild nr 25
SKickar en från sista seglatsen-hade ej tänkt det..men.
Tyvärr fungerar inte min Avatar ännu-så det tar tid att få sin vinst
Äran var det viktigaste dock!
En av favvoställena är under lilla kapellet över dörren..Mysigt att sova där!
Hade svårt att välja bland alla kort jag tog!!

#38 Prcis samma sak var jag med om med gamle Danne-när jag bodde på 8:e våningen…Jag var också glad att jag nätat ordentligt!!Häftig bild..
#43 Helt underbar bild på urgulliga Hugin!!
Ja-sen finns det ju massor av andra söta katter också..Det bli svårt för juryn!
Måste vara lättare att välja när man har ett tema-nu är det såå många fina katter som ej går att jämföra-de är fina på helt olika sätt!
Men detta bestämmer ju du själv LeffeD!
Tycker annars det vore kul att ha "månadens Cornish-kattunge" någon månad-som litet tips så där bara
…

Inga fler bilder. Tråden är nu låst. Nu får juryn arbeta
# 47. F"låt mig om jag svarar nu,
dettta står för mig!
Men tyckte att det lät lite som en spark att det tar tid att få sin vinst i form av en Avatar.
Jag vet att det är problem ibland samt semester tid här iFokus.
Allt rullar inte på räls just nu!
Jag vet att LeffeD betalar detta ur egen ficka
Vilket jag tycker är otroligt hedersamt av han!!
Så ge dig till tålls, den kommer. LeffDär en hedersman som gör allt vad han kan!!
Tack LeffeD att du gör ett så fint jobb!!!
Samt ni trevliga Medarbetare här
mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Du behöver inte vara orolig..jag har kontakt med Leffe-jag tror inte han tog illa vid sig av detta!
Det var jag som retades med honom lite bara
Men det var tråkigt om det såg ut som jag var otacksam!
För jag blev ju väldigt hedrad av att vinna som jag ju skrivit också-det var ju äran som var det viktigaste-sedan var det ju kul med ett pris!
Jag hoppas verkligen inte Leffe måste betala allt strul som blivit med smsen - jag skrev det till honom i går att jag var rädd att han får deb.flera gånger..
Han jobbar ju massor för iFokus så..det vore urdåligt..
Jag vet att Leffe jobbar på som sagt-han klarar även att säga ifrån själv
!
Det var som sagt bara jag som retades med honom!