Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 4881 ggr
isabjo
5/1/15, 1:50 PM

Kattunge sökes i Skåne med omnejd

Hej! 

Jag och min sambo är intresserade av att köpa en cornish rex-kattunge att ha som sällskapskatt hemma hos oss i Lund f.r.o.m. juli (kan ej köpa tidigare pga. nuvarande hyresvärds regler).  Vi letar främst efter uppfödare i Skåne men kan tänka oss att ta en tur till närliggande landskap om så krävs. Vi planerar att köpa ytterligare en katt(unge) ungefär samtidigt så den skulle inte vara ensamkatt. Vi studerar vid Lunds universitet och har, sedermera, mycket fritid och möjlighet att ge en katt (eller fler) kärlek och uppmärksamhet. Hör gärna av er om ni kan tänkas ha vad vi söker.

/Elin & Sebastian

Annons:
concretecats
5/2/15, 6:10 AM
#1

Gå in på http://www.rexringen.nu/crx/index.html Där kan du se vilka uppfödare som ligger närmast. Göteborg har annars ett antal som du kan kontakta och höra om deras planer. ☺

isabjo
5/2/15, 11:10 AM
#2

Jag har besökt den sidan tidigare och har därmed koll på vilka som har eller inte har kattungar för tillfället, av de som står med på den listan och uppdaterar sina hemsidor vill säga. Tänkte bara att jag skulle nå ut till dom som inte gör det så ofta via denna sida :) men tack ändå för tipset!

Leffe
5/2/15, 3:24 PM
Eine
5/18/15, 7:11 PM
#4

Min syster har kattungar i Uppsala,5 hannar födda sista mars

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Lec72]
5/25/15, 11:28 AM
#5

Får förhoppningsvis två kullar till hösten :-)

Kattmatonline
6/22/15, 4:51 PM
#6

Har du hittat en kattunge redan?

Annons:
Arextocats
8/13/15, 9:09 PM
#7

Hej! Här finns två söta kissar som inte har annonserats ut ännu, pga återbud där allergi upptäcktes. En kille och en tjej, mycket pigga och keliga, vaccinerade, besiktigade, chippade och registrerade i SVERAK. De ska också kolla-masken-kollas innan flytt.  De är flyttklara runt månadsskiftet augusti/september. Har du FB så finns de i mitt album "Arextocats" På min hemsida finns bara ett par foton (arextocats.se).

Hälsningar

Helena Karlsson

isabjo
8/14/15, 11:08 PM
#8

Tyvärr så har jag och min sambo beslutat att vi inte har möjlighet att ha katter för tillfället, tack för er hjälp.

Upp till toppen
Annons: