Annons:
Etikettomplacering
Läst 2115 ggr
AnnaS
2014-06-23 18:16

Akut omplacering av två prinsessor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På grund av osämja så måste jag omplacera mina unga flickor Wilma (S*Jazz-Annas Wham! Bam! Thank You Mam) och Monster (S*Jazz-Annas Monster On a Leash). De är födda 29/4 och 11/1 2013 och deras mammor tycker det är hög tid att de flyttar hemifrån. Antingen var för sig eller gärna tillsammans då de trivs bra ihop. De är endast till sällskap och kommer att vara kastrerade vid flytt.

Hör gärna av dig om du har det perfekta hemmet åt mina prinsessor! Min emailadress är katter@jazz-annas.se
Situationen börjar bli ohållbar här hemma, så ett gott hem är viktigare än priset!

Annons:
Winta
2014-06-24 23:54
#1

Håller tummarna någon kunde ta emot dem!

dragonstar
2014-07-03 15:41
#2

Åhh  den ena ser ut att ha ett hjärta på sig… Ska kolla med sambon om hon inte kan få flytta ni i vår flock.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

AnnaS
2014-07-04 10:23
#3

Fortfarande aktuellt!!!
Nu börjar det bli superakut eftersom ingen mår bra av att bo så här och det börjar handla om katternas hälsa och välmående. Snart så vet jag inte vad jag ska hitta på och jag är förtvivlad…
Finns det ingen som kan öppna sitt hem för mina pärlor??

dragonstar
2014-07-04 22:19
#4

Jag är intreserad måste prata med sambon, bor i örebro men pendlar ofta mellan örebro och södertälje.  Har 2 cornish damer kastrater.  En på snart 2 år och en på 3 eller om de är 4 nu.  Jag är långtidsjukskriven så är alltid hemma. sambon studerar på universitetet så han är ofta hemma han med.   När jag åker till familjen får katterna följa med och bor då med mig hos min mamma, alldrig att de får vara ensamma hemma mer en ett dyg.

Jag är egentligen intreserad av en katt till och 2 kanske blir för mycket men självklart kan jag testa med 2 och ett annat alternativ är att hon bor hos mig tills ett permanent hem dyker upp.   

Är väldigt intreserad av damen längs fram i bild som är svartvit. Har en svart skölpadda hemma som liknar den andra mycket.   Kan skriva mer privat.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
2014-07-04 22:42
#5

Vad kostar dom?
Har dom några problem annars med hälsan?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Mya
2014-07-05 11:54
#6

Nog att de ser verkligen goe ut.

dragonstar: På blocket står priset på 3 000 kr

Silver Fang/ Ginga Babblare : http://gingagalen.blogspot.se/

Annons:
dragonstar
2014-07-05 14:15
#7

Jag är väldigt inreserad. Har mejlat och även skrivit på FB. Så vi kan ju ha kontakt där.  Hur akut är det?  Hur är tempramentet och hälsan?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
2014-07-05 16:27
#8

Inget svar någonstans =(

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

AnnaS
2014-07-06 21:48
#9

Hej, var ute i det fina vädret igår och nu har jag avverkat de svar jag fick i tur och ordning :-)

Upp till toppen
Annons: