Annons:
Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 2308 ggr
AnnaS
2014-05-09 21:33

Fodervärd sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min diva och primadonna Fifi (S*Jazz-Annas Daphne) har tröttnat på kattungdomarna här hemma och vill flytta till en fodervärd där hon får vara ensam drottning tillsammans med sin hovdam och BFF Isa (S*Jazz-Annas Misabel).
Helst i Värmland, Dalsland, Närke eller Skaraborg. Jättegärna i en barnfamilj, Isa ÄLSKAR barn och är vansinnigt snäll.

Hör gärna av er till mig på katter@jazz-annas.se om ni vill veta mer.

Annons:
AnnaS
2014-05-09 21:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

…och en bild på Isa

AnnaS
2014-05-09 21:58
#2

…ja, och så kan ni ju titta på min hemsida också

http://www.jazz-annas.se

AnnaS
2014-05-12 20:54
#3

Kan ju skriva lite mer om mina pärlor… :-)
Fifi är född 1 oktober 2010 och Isa 25 november 2009, båda har haft var sin kull tidigare helt utan problem. De är väldigt okomplicerade avelshonor med starka mammamotorer. Min plan är att para dem var sin gång till, så det är inte ett evighetsavtal det handlar om :-) Fifi ska paras med min egen hane och Isa har jag lite planer på gång för, inget spikat än.

Fifi är en diva och har inte tålamod med odrägliga ungdomar, men är fantastiskt social katt som vill hänga som en bebis över axeln på människor och mysa med håret. Alltid den perfekta värdinnan när man får besök och ser till att alla får en dos av Fifi. Isa är mer glad jämnt och dräller mest runt och går därför väldigt bra ihop med Fifi, helt prestigelös liksom :-) Här hos mig så har hon tröstat 4 månaders bebisar som gråtit och hjälpt 5-åringar att bygga med lego, en helt fantastisk familjekatt!

Vill så gärna att det ska funka hemma hos mig, för det är två helt otroliga kattpersonligheter men det kommer alltid vara för många katter här (typ fyra…) för att divan Fifi ska trivas. Både Isa och Fifi förtjänar en egen familj som kan vara deras alldeles egna slavar :-)

AnnaS
2014-07-17 17:41
#4

Fortfarande aktuellt då jag letar efter ett hem utan andra katter och också hund då de inte alls är hundvana.

Ingen som vill vara fodervärd åt två prinsessor?❤️

Upp till toppen
Annons: