Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 457 ggr
nakenkatt
2014-04-22 11:12

vanlig dag den 22 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var helgerna över för denna gång. Själv har jag tillbringat den i husvagn och umgåtts med barn och barnbarn. Men nu är det skönt att vara hemma igen. Idag är det jättefint ute och jag väntar på att tvättmaskinen ska gå klart och jag kan hänga ut tvätt för första gången i år. Katterna solar sig på glasverandan och sköldpaddorna får vänta med att gå ut tills det är 15 grader ute. Sedan ska de få gå ut i sin sommarhage ,de har även ett eget växthus att husera i.I maj är det koifiskarnas tur att få komma ut i dammen, de har växt rejält i vinter.Sedan har vi Wilma våran hittesköldpadda från sjön som nära nog har vuxit ur sitt akvarium. Så hon ska få flytta till ett nytt. Hennes husse är väldigt generös med räkor och annat smaskens så Wilma bara växer. Nu väntar jag på utställningen i Falköping, det ska bli väldigt trevligt att komma iväg. Jag har ju bara Jaffa att ställa nu då jag ej kom iväg till Norge med Joyce.Men det får bli en annan gång. Ha en jättetrevlig dag allihop, och en trevlig vecka, den blir kort.

Annons:
Mona22
2014-04-22 11:49
#1

Dunderförkyld nu pga man ville vara så duktigt förra veckan och prova jobba lite mer.det gick inte så bra.  legat i sängen mesta av tiden sedan lördags. Hoppas på att bli frisk snart. 

Katterna ligger i solen och myser. Härligt med värme.

nakenkatt
2014-04-22 13:44
#2

Krya på dig hälsningar skickar jag till Mona.

Eine
2014-04-22 14:16
#3

Goddagens ! Trevligt låter det som att du haft TS. 

#1 krya på dig.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: