Annons:
Etikettavelshane-finnes-sökes
Läst 3866 ggr
nakenkatt
2013-06-22 15:24

En maskad kavaljer

jag har ju ej gett upp hoppet om en maskad hona,så jag hoppas på Meliss sista kull.Därför vill jag vara ute i god tid och försöka boka en dejt åt min fina tjej.Mina planer är att försöka para damen i December ungefär.Jag söker alltså en maskad grabb till henne.Så har ni någon hane som skulle vilja bli pappa skicka mig gärna ett pm.

Annons:
MagicPaws
2013-08-16 14:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har en maskad hane… vet ju inte om han är släkt med din dock eftersom du inte la ut nå stamnamn på henne :)

Han är dock chippad men kommer låta han gå ihop med en fertil hona från september och se om han visar intresse, om han parar och honan blir dräktig kommer han finnas till utlåning till några fina och friska honor.

IC S*Magic Paw's Fighting Sorrows (CRX e 21 33)
Han är även homozygot för choklad. B-blod.
Kommer testas för FIV/FeLV och HCM i början av september.
Han har föräldrar som båda är testade normala. Pappan en gång och mamman 2 gånger. Har även flera släktingar som är testade 2 gånger som jag kan visa vid intresse.

E: SC S*Spotless Xerxes
U: CH S*Magic Paw's Enchanting StarChild

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

nakenkatt
2013-08-16 17:08
#2

Snällt att tänka på oss.jag har planerat in en hane till vintern.Min nästa hona blir nog ej förän våren 2014.Det är mina egna honor med stamnamn Hub Cats.

MagicPaws
2013-08-16 17:30
#3

Oki va roligt. Ja jag hoppas ju han är fertil i minst 1 år så han hinner få några kullar :)

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Amore zaza
2017-07-08 20:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Hejsan 

Jag och min Cornish rex  Amore Zaza ar nyinflyttade fran London.Zaza ar en supersot karaktar med fina lockar.Vi hoppas att hitta en avelshanne till henne,hon ar snart 14 manader.Fin stamtavla med mamma och pappa fran Litauen.Om nagon av er katt alskare har en man till Zaza snalla kontakta mej

Cecilia

MonicaLagerquist
2017-07-09 07:05
#5

#4

Om du ställer frågan inne på http://rexkatter.ifokus.se/ så får du nog bättre med svar.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: