Annons:
Etikettomplacering
Läst 2287 ggr
cuba
2013-05-04 21:18

Hillevi söker nytt hem

Min dotter har blivit allergisk och jag måste försöka hitta ett nytt hem till min underbara Hillevi. Hon är fem år och världens finaste, mjukaste och gosigaste katt. Hon är vacker och har varit på ganska många utställningar. Nu har hon pensionerat sig, är kastrerad och vill helst ligga i knät och bli klappad. Hon skulle nog trivas bäst med att vara ensamkatt. Hon har haft många katter runt omkring sig eftersom jag haft uppfödning men efter dotterns allergiutbrott har jag avvecklat verksamheten och nu är hon ensam kvar. Jag märker att hon är mer tillfreds med livet nu när hon är själv. Vi har tre barn så hon står ut med stoj även om hon trivs bäst när det är lugnt omkring henne. Har du ett varaktigt hem, tid, kärlek och omtanke till min Hillevi så hör av dig så kan vi se om hon kan bli din gosekatt. Jag kommer att sakna henne fruktansvärt så jag är mycket mån om att hon får det bra. Vi bor i Värmland

Malin Jansson

www.klarans.se

malin@klarans.se

Annons:
cuba
2013-05-05 09:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Fina Hillevi….kommer sakna henne så.

nakenkatt
2013-05-05 09:26
#2

ja det är mycket ledsamt när sånt här med allergi händer.Men det blir ju allt mer vanligt bland barn.Men hoppas du hittar ett bra hem åt din fina kisse,så du ändå kan hålla kontakten och få höra hur hon har det.Finns säkert någon som söker efter en äldre kisse och kan ge henne det bästa.Lycka till!

Jess89
2013-05-06 11:40
#3

Tråkigt att du måste göra dig av med Hillevi. Hoppas att du hittar ett bra hem åt henne.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Bulle
2013-05-08 11:22
#4

Det är så tråkigt. Va fin hon är.

hoppas du finner ett hem snart.

www.stickorgarn.com

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

cuba
2013-05-08 15:46
#5

Hon är så fin och så go, kärvänlig och mjuk. Jag hoppas också att jag finner en fin familj till Hillevi.

cuba
2013-08-24 21:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hillevi söker fortfarande ett nytt hem. Hon är världens finaste och vill ha en familj där hon får vara ensamkatt och få all uppmärksamhet.

Annons:
simsalabims
2013-08-25 08:27
#7

Kontakta Verdri77. De letar ny katt och kan kanske vara något för dem :)

Wand
2013-08-28 20:22
#8

Så himla tråkigt, sådant där. Själv klarar man ju av lite allergi men man kan ju inte utsätta ett barn för samma sak. 😕 Hoppas att hon får ett riktigt bra, långvarigt hem! Själv har jag två tösabitar redan och även om Hillevi skulle ha gått med på 2 katter som sällskap så bor jag alldeles för litet för 3 stycken. 😉 Men hon är såå fin!!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Djurälskaren87
2013-10-03 10:12
#9

hur går de för hillevi?

mariamawa
2013-10-04 09:35
#10

Åh vad fin Hillevi är. Nu ska jag jag ju inte skaffa katt, utan om två år när mina små barn är lite större och förståndigare ( har en 2 och 3 åring) men oj vad man längtar efter en katt när man ser bilden på Hillevi.

Upp till toppen
Annons: