Annons:
Etikettplanerade-kullar
Läst 2178 ggr
feeorin
2011-12-18 10:41

4e advent och juleljus

Det är 4e advent och vi (läs Zziri) har tänt juleljus, har ökad aptit och förefaller lite trött. Vi börjar tro på kattungar!!! I så fall väntas dom v 4! Mamma är alltså Zziri aka CH S*Rex Dandy Poker Face (svartsköldpadd)och pappa är stilige IC S*Spotless Zäta (svart harlekin). Tack Angela för att vi fick låna honom!!

Vi hoppas på mycket vitfläck och håller tummarna för någon maskad också. Det är ju juletid och då får man önska sig………

GOD JUL!!!

www.kickemcattery.com

Annons:
MonicaLagerquist
2011-12-18 10:55
#1

TS#

Spännande.Här hemma väntar vi fortfarande på att juleljusen ska tändas.Q har ju bara gått två veckor ännu så vi får nog vänta ett litet atg till.

Idag fyller min äldsta son 26 år så vi ska dit och fika på eftermiddagen.

Stolt ägare till fem La permer

feeorin
2011-12-18 11:16
#2

#1 Jättespännande - det blir ju första kullen hemma hos mig (valpkullar räknas inte - eller hur…)

Jag ska gå över till Emely idag för att fira hennes 25årSkrattande

Spotless
2011-12-18 12:40
#3

TS - Spännande! Vitfläck får ni. Skrattande Hälsa och gratta Emely från mig!

…Zziri är en helt underbar tjej, Thomas kallade henne "min hårlösa", med betoning på min. ♥

…valpkullar räknas när det passar! Skrattande

Mona22
2011-12-18 12:42
#4

jag kom nyss hem från svärfar, gubben och jag stannade kvar där sen igår. min mans farfar dog igår på sjukhuset och vi ville inte lämna hans far ensam då.

ska snart iväg till jobbet, ska efter det hämta hem min gubbe också.

Är så trött idag…

feeorin
2011-12-18 13:44
#5

#3 Ska hälsa!

Jo, jag har förstått att det sannolikt blir vitfläck…hhhmmm du kanske sa att Zäta är homozygot (min hjärna är inte i toppskick) och i så fall blir det väl vitfläck på alla - i någon utsträckning?! Stämmer det?

En mer avlägsen men teoretisk möjlighet är dilution och choklad.

Leffe
2011-12-18 16:17
#6

Tänk lyckats sova bort hela dagen. Nu har jag precis tagit morgonmedicinen

Annons:
Upp till toppen
Annons: