Annons:
Etikettdagens-ros
Läst 1438 ggr
Gittan
9/1/08, 5:41 PM

Dagens ros

Dagens ros vill jag ge till i första hand medde och LeffeD, (två helt underbara människor, som verkligen kan lyssna och ta sig tid) både som personer och som sajtvärdar på Sheltie respektive Cornish Rex iFokus för att de håller en så fantastisk stil på sina respektive sajter och sedan en ros till alla Medarbetare på dessa sajter för att de har så hög klass och hjälper till att hålla denna underbara standard på sajterna. Sedan en ros till alla er medlemmar som skriver så fint i alla trådar. Ni ska veta att utan dessa två sajter skulle jag nog inte klarat det senaste året. Bara genom att läsa det trevliga ni skriver och att ingen har skrivit negativt om det jag skrivit. Ni är underbara allihopa. I bland när jag inte kunnat sova pga oro har jag kunnat gå in och läsa en stund på dessa två sajter och sedan varvat ned.I dag har mitt nya liv med barnen börjat. Utan att behöva vara orolig över vad som kan hända.

Tack alla ni

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
IngerN
9/1/08, 7:11 PM
#1

Men herre min je va härligt att höra.Kyss Tycker som du att på detta forumet får man vara sig själv på ett okonstlat sätt och jag stortrivs också här. Får så mycke trevliga komentarer och älskar att gå in här och läsa titt som tätt. Håller fullständigt med dig i vår Saitvärd "Leffe" han finns där och poppar upp ibland när det behövs, lugnt o sakligt.

Kram på er allihopa

emiya
9/2/08, 12:35 AM
#2

Instämmer, GittanL! Jag tycker också att det är roligt och avkopplande att gå in läsa här! Alla verkar så trevliga!

Lycka till med det nya livet, allt gott önskar jag dig!

EvaG
9/2/08, 2:17 AM
#3

Tror att de flesta känner för att skriva här och ingen "trycker ned" någon. Det är toppen om sajten och vi medlemmar har lyckats stötta dej. Lycka till nu och ta hand om dej

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnneAlva
9/2/08, 1:16 PM
#4

Vad härligt att höra, hoppas ert nya liv blir allt som ni har hoppats!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Upp till toppen
Annons: