Annons:
Etikettdagens-ros
Läst 1705 ggr
cherish
6/12/09, 9:39 AM

Tack!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett fång av de vackraste rosor vill jag ge till er alla som tröstar oss via forumet, mejl och på annat sätt …. Sorgen är tung och gråten sitter i halsen hela tiden och fastän jag visste att det till slut endast fanns den här utvägen känns det så otroligt hårt när man ställs inför faktum.

Våra älskade katter Chinchin och Baileys har säkert redan träffat de andra som gick före och jag hoppas de finns där och väntar på oss den dagen vi kommer.

Så - tack än en gång allihop! Ni är såna underbara människor …..

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Annons:
Eine
6/12/09, 11:51 AM
#1

Du är underbar själv,tycker jag..Gör något roligt och annorlunda idag,något som tar din uppmärksamhetGlad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
6/12/09, 1:44 PM
#2

Inte behöver du tacka, det är ingen uppoffring men det tror jag du vet. Jag säger som Eine, försök att göra något som distraherar dig lite idag, man måste få lite andrum då och då för att orka. *kram*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

cherish
6/12/09, 3:06 PM
#3

Vad gulliga ni är! Ja, distraktionen blir att åka till Umeå på utställning … det är så tomt här hemma så det blir skönt att åka bort en sväng och bo hos Natali …

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

PetrasLova
6/12/09, 3:40 PM
#4

"Mormor" Cherish Förvånad ! Här kommer det massor av stångkurrisar och gosetramp till er ALLA, jag tittar på stjärnorna ikväll. Vad bra att du åker iväg en stund och får tänka på lite annat, det är bra.

Ibland går jag in i Emils rum när jag vill vara för mig själv och tittar ut ur det fönstret istället…därifrån ser världen alldeles annorlunda ut. 

Kärlek från Kyss

Wapi aka Wiggo

kissan78
6/12/09, 7:19 PM
#5

Har ju helt missat er sorg!! Förstår hur tungt det kännss för er just nu. Hoppas att du får skingra tankarna något på utställningen iaf!! Ta hand om er o vi ses imorgon!!! Kramar

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

emiya
6/13/09, 2:03 AM
#6

Ha det så trevligt du bara kan på utställningen, Cherish!

Vad fina dina katter var!

Annons:
Leffe
6/13/09, 2:53 AM
#7

Plockat fram den här gamla fina länken som ger många tankar
http://indigo.org/rainbow

RacerDonnans
6/13/09, 2:41 PM
#8

Jag önskar er allt det bästa i helgen och att ni kan känna att ni kan få glädjas lite mitt i all sorg. Lycka till så hörs vi. Superkram till er och hälsa Natali också.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Wiveka]
6/13/09, 9:52 PM
#9

Tröstekramar till er, Cherish!

Har varit bortkopplad från datorvärlden pga sjukhusvistelse.

cherish
6/17/09, 4:30 PM
#10

Tack så hemskt mycket allihop! Det gick faktiskt bra i helgen även om det var tungt. Idag känns allt lite lättare och i helgen åker vi upp till stugan och ska göra så fint på gravplatsen med blommor ….

Tack Leffe för den fina dikten …. *tårar i ett varmt leende*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Upp till toppen
Annons: